Nordensvei Borettslag
Regnskap
| Resultatregnskap | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | Graf | |
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| Sum driftsinntekter | 4 921 000 | 4 378 000 | 4 217 000 | 3 888 000 | 3 806 000 | 3 806 000 |
|
|
| Driftsresultat | -7 399 000 | -1 171 000 | 999 000 | 772 000 | 979 000 | 594 000 |
|
|
| Resultat før skatt | -8 451 000 | -1 562 000 | 778 000 | 615 000 | 775 000 | 320 000 |
|
|
| Årsresultat | -8 451 000 | -1 562 000 | 778 000 | 615 000 | 775 000 | 320 000 |
|
|
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Balanseregnskap | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | Graf | |
| Sum anleggsmidler | 10 771 000 | 10 771 000 | 21 541 000 | 10 771 000 | 10 771 000 | 10 771 000 |
|
|
| Sum omløpsmidler | 4 391 000 | 2 202 000 | 8 061 000 | 3 648 000 | 3 317 000 | 3 009 000 |
|
|
| Sum egenkapital | -7 941 000 | 510 000 | 4 142 000 | 1 294 000 | 678 000 | -97 000 |
|
|
| Sum gjeld | 23 102 000 | 12 462 000 | 25 459 000 | 13 126 000 | 13 410 000 | 13 877 000 |
|
|
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Regnskapsanalyse | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | ||
| Totalkapitalrentabilitet i % | -50,7% | -5,2% | 4,7% | 5,6% | 7,2% | |||
| Resultat av driften i % | -150,4% | -26,7% | 23,7% | 19,9% | 25,7% | 15,6% | ||
| Likviditetsgrad 1 | 9,4 | 3,0 | 7,0 | 7,6 | 12,9 | 12,2 | ||
| Egenkapitalandel i % | -52,4% | 3,9% | 14,0% | 9,0% | 4,8% | -0,7% | ||
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Lederlønninger | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | ||
| Lønn daglig leder(e) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Revisors anmerkninger
Kontaktinformasjon hentes fra offentlige registre og er ikke kvalitetssikret av Regnskapstall.no. Regnskapstall og offentlig juridisk informasjon hentes fra Brønnøysundregistrene. All informasjon er lagt ut i henhold til norsk lovverk. Ved feil på økonomisk eller juridisk informasjon kontakt Dun & Bradstreet Norway AS. Betalingsanmerkninger, rating og pant leveres av Experian, ved spørsmål kontakt Experian. For spørsmål rundt visning av informasjon kontakt Regnskapstall.no kundeservice .
