Yrkessjåførkurs AS
Regnskap
| Resultatregnskap | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | Graf | |
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| Sum driftsinntekter | 3 915 000 | 3 572 000 | 4 719 000 | 10 694 000 | 5 594 000 | 6 925 000 |
|
|
| Driftsresultat | -1 051 000 | -2 156 000 | -815 000 | 2 761 000 | -728 000 | 208 000 |
|
|
| Resultat før skatt | -1 091 000 | -1 947 000 | -850 000 | 2 813 000 | -804 000 | 136 000 |
|
|
| Årsresultat | -851 000 | -1 409 000 | -788 000 | 2 210 000 | -637 000 | 112 000 |
|
|
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Balanseregnskap | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | Graf | |
| Sum anleggsmidler | 1 795 000 | 1 162 000 | 1 039 000 | 1 490 000 | 1 880 000 | 2 683 000 |
|
|
| Sum omløpsmidler | 655 000 | 535 000 | 2 719 000 | 2 892 000 | 319 000 | 504 000 |
|
|
| Sum egenkapital | -1 029 000 | -178 000 | 1 231 000 | 2 019 000 | -191 000 | 446 000 |
|
|
| Sum gjeld | 3 480 000 | 1 875 000 | 2 527 000 | 2 364 000 | 2 390 000 | 2 741 000 |
|
|
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Regnskapsanalyse | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | ||
| Totalkapitalrentabilitet i % | -50,0% | -69,5% | -19,7% | 87,8% | -26,8% | |||
| Resultat av driften i % | -26,8% | -60,4% | -17,3% | 25,8% | -13,0% | 3,0% | ||
| Likviditetsgrad 1 | 0,3 | 0,4 | 1,7 | 2,4 | 0,3 | 0,4 | ||
| Egenkapitalandel i % | -42,0% | -10,5% | 32,8% | 46,1% | -8,7% | 14,0% | ||
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Lederlønninger | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | ||
| Lønn daglig leder(e) | 0 | 0 | 0 | 0 | 450 000 | 279 000 |
Revisors anmerkninger
Kontaktinformasjon hentes fra offentlige registre og er ikke kvalitetssikret av Regnskapstall.no. Regnskapstall og offentlig juridisk informasjon hentes fra Brønnøysundregistrene. All informasjon er lagt ut i henhold til norsk lovverk. Ved feil på økonomisk eller juridisk informasjon kontakt Dun & Bradstreet Norway AS. Betalingsanmerkninger, rating og pant leveres av Experian, ved spørsmål kontakt Experian. For spørsmål rundt visning av informasjon kontakt Regnskapstall.no kundeservice .
