Ws Maskin & Transport AS
Regnskap
| Resultatregnskap | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | Graf | |
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| Sum driftsinntekter | 5 226 000 | 6 268 000 | 6 670 000 | 7 789 000 | 8 835 000 | 7 702 000 |
|
|
| Driftsresultat | 906 000 | 270 000 | -982 000 | -136 000 | 887 000 | -227 000 |
|
|
| Resultat før skatt | 827 000 | 226 000 | -1 001 000 | -213 000 | 788 000 | -337 000 |
|
|
| Årsresultat | 643 000 | 176 000 | -781 000 | -167 000 | 612 000 | -263 000 |
|
|
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Balanseregnskap | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | Graf | |
| Sum anleggsmidler | 3 770 000 | 2 421 000 | 2 216 000 | 2 809 000 | 5 398 000 | 4 756 000 |
|
|
| Sum omløpsmidler | 1 652 000 | 2 075 000 | 1 827 000 | 2 846 000 | 2 572 000 | 2 030 000 |
|
|
| Sum egenkapital | 3 707 000 | 3 064 000 | 2 888 000 | 3 669 000 | 3 836 000 | 3 224 000 |
|
|
| Sum gjeld | 1 715 000 | 1 433 000 | 1 156 000 | 1 987 000 | 4 134 000 | 3 563 000 |
|
|
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Regnskapsanalyse | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | ||
| Totalkapitalrentabilitet i % | 18,3% | 6,3% | -20,2% | -2,0% | 12,0% | |||
| Resultat av driften i % | 17,3% | 4,3% | -14,7% | -1,7% | 10,0% | -2,9% | ||
| Likviditetsgrad 1 | 2,5 | 2,5 | 2,1 | 1,8 | 2,3 | 1,9 | ||
| Egenkapitalandel i % | 68,4% | 68,1% | 71,4% | 64,9% | 48,1% | 47,5% | ||
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Lederlønninger | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | ||
| Lønn daglig leder(e) | 0 | 0 | 0 | 0 | 449 000 | 439 000 |
Revisors anmerkninger
Kontaktinformasjon hentes fra offentlige registre og er ikke kvalitetssikret av Regnskapstall.no. Regnskapstall og offentlig juridisk informasjon hentes fra Brønnøysundregistrene. All informasjon er lagt ut i henhold til norsk lovverk. Ved feil på økonomisk eller juridisk informasjon kontakt Dun & Bradstreet Norway AS. Betalingsanmerkninger, rating og pant leveres av Experian, ved spørsmål kontakt Experian. For spørsmål rundt visning av informasjon kontakt Regnskapstall.no kundeservice .
