Waypoint Larvik AS
Regnskap
| Resultatregnskap | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | Graf | |
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| Sum driftsinntekter | 27 268 000 | 27 049 000 | 27 134 000 | 25 498 000 | 23 703 000 | 21 492 000 |
|
|
| Driftsresultat | -1 416 000 | -543 000 | 51 000 | 216 000 | 2 381 000 | -740 000 |
|
|
| Resultat før skatt | -1 349 000 | -468 000 | 38 000 | 198 000 | 2 364 000 | -748 000 |
|
|
| Årsresultat | -1 030 000 | -365 000 | 28 000 | 154 000 | 1 844 000 | -583 000 |
|
|
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Balanseregnskap | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | Graf | |
| Sum anleggsmidler | 1 663 000 | 1 389 000 | 824 000 | 1 041 000 | 1 339 000 | 1 463 000 |
|
|
| Sum omløpsmidler | 3 709 000 | 5 108 000 | 6 905 000 | 6 037 000 | 5 575 000 | 2 717 000 |
|
|
| Sum egenkapital | 896 000 | 1 926 000 | 2 291 000 | 2 262 000 | 2 401 000 | 558 000 |
|
|
| Sum gjeld | 4 476 000 | 4 571 000 | 5 439 000 | 4 816 000 | 4 513 000 | 3 622 000 |
|
|
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Regnskapsanalyse | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | ||
| Totalkapitalrentabilitet i % | -22,1% | -6,2% | 0,7% | 3,1% | 42,9% | |||
| Resultat av driften i % | -5,2% | -2,0% | 0,2% | 0,8% | 10,0% | -3,4% | ||
| Likviditetsgrad 1 | 0,8 | 1,1 | 1,3 | 1,3 | 1,2 | 0,8 | ||
| Egenkapitalandel i % | 16,7% | 29,6% | 29,6% | 32,0% | 34,7% | 13,3% | ||
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Lederlønninger | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | ||
| Lønn daglig leder(e) | 0 | 0 | 0 | 0 | 775 000 | 805 000 |
Revisors anmerkninger
Kontaktinformasjon hentes fra offentlige registre og er ikke kvalitetssikret av Regnskapstall.no. Regnskapstall og offentlig juridisk informasjon hentes fra Brønnøysundregistrene. All informasjon er lagt ut i henhold til norsk lovverk. Ved feil på økonomisk eller juridisk informasjon kontakt Dun & Bradstreet Norway AS. Betalingsanmerkninger, rating og pant leveres av Experian, ved spørsmål kontakt Experian. For spørsmål rundt visning av informasjon kontakt Regnskapstall.no kundeservice .
