Vormstad Bil AS
Regnskap
| Resultatregnskap | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | Graf | |
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| Sum driftsinntekter | 13 277 000 | 11 662 000 | 10 367 000 | 9 177 000 | 9 179 000 | 8 332 000 |
|
|
| Driftsresultat | 2 315 000 | 1 927 000 | 1 996 000 | 2 304 000 | 2 626 000 | 2 853 000 |
|
|
| Resultat før skatt | 2 316 000 | 1 928 000 | 1 996 000 | 2 303 000 | 2 626 000 | 2 855 000 |
|
|
| Årsresultat | 1 807 000 | 1 504 000 | 1 556 000 | 1 797 000 | 2 048 000 | 2 226 000 |
|
|
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Balanseregnskap | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | Graf | |
| Sum anleggsmidler | 121 000 | 190 000 | 174 000 | 184 000 | 194 000 | 190 000 |
|
|
| Sum omløpsmidler | 4 283 000 | 4 157 000 | 5 686 000 | 4 966 000 | 4 137 000 | 3 787 000 |
|
|
| Sum egenkapital | 482 000 | 722 000 | 843 000 | 2 508 000 | 1 858 000 | 740 000 |
|
|
| Sum gjeld | 3 922 000 | 3 625 000 | 5 017 000 | 2 642 000 | 2 473 000 | 3 237 000 |
|
|
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Regnskapsanalyse | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | ||
| Totalkapitalrentabilitet i % | 52,9% | 37,8% | 36,3% | 48,6% | 63,2% | |||
| Resultat av driften i % | 17,4% | 16,5% | 19,3% | 25,1% | 28,6% | 34,2% | ||
| Likviditetsgrad 1 | 1,1 | 1,1 | 1,1 | 1,9 | 1,7 | 1,2 | ||
| Egenkapitalandel i % | 10,9% | 16,6% | 14,4% | 48,7% | 42,9% | 18,6% | ||
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Lederlønninger | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | ||
| Lønn daglig leder(e) | 0 | 0 | 0 | 0 | 563 000 | 563 000 |
Revisors anmerkninger
Kontaktinformasjon hentes fra offentlige registre og er ikke kvalitetssikret av Regnskapstall.no. Regnskapstall og offentlig juridisk informasjon hentes fra Brønnøysundregistrene. All informasjon er lagt ut i henhold til norsk lovverk. Ved feil på økonomisk eller juridisk informasjon kontakt Dun & Bradstreet Norway AS. Betalingsanmerkninger, rating og pant leveres av Experian, ved spørsmål kontakt Experian. For spørsmål rundt visning av informasjon kontakt Regnskapstall.no kundeservice .
