Vinger Lakk og Karosseri AS
Regnskap
| Resultatregnskap | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | Graf | |
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| Sum driftsinntekter | 25 843 000 | 24 375 000 | 19 421 000 | 16 492 000 | 15 103 000 | 14 305 000 |
|
|
| Driftsresultat | 1 583 000 | 1 227 000 | 336 000 | 816 000 | 703 000 | 736 000 |
|
|
| Resultat før skatt | 1 541 000 | 1 163 000 | 289 000 | 781 000 | 680 000 | 717 000 |
|
|
| Årsresultat | 1 199 000 | 908 000 | 225 000 | 609 000 | 526 000 | 557 000 |
|
|
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Balanseregnskap | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | Graf | |
| Sum anleggsmidler | 2 056 000 | 2 717 000 | 2 415 000 | 2 437 000 | 2 390 000 | 993 000 |
|
|
| Sum omløpsmidler | 5 592 000 | 5 294 000 | 4 010 000 | 3 649 000 | 3 034 000 | 2 655 000 |
|
|
| Sum egenkapital | 3 762 000 | 3 563 000 | 3 056 000 | 2 830 000 | 2 222 000 | 1 695 000 |
|
|
| Sum gjeld | 3 886 000 | 4 447 000 | 3 369 000 | 3 255 000 | 3 203 000 | 1 953 000 |
|
|
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Regnskapsanalyse | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | ||
| Totalkapitalrentabilitet i % | 20,3% | 17,0% | 5,4% | 14,2% | 15,5% | |||
| Resultat av driften i % | 6,1% | 5,0% | 1,7% | 4,9% | 4,7% | 5,1% | ||
| Likviditetsgrad 1 | 1,5 | 1,5 | 1,7 | 1,8 | 1,4 | 1,6 | ||
| Egenkapitalandel i % | 49,2% | 44,5% | 47,6% | 46,5% | 41,0% | 46,5% | ||
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Lederlønninger | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | ||
| Lønn daglig leder(e) | 0 | 0 | 0 | 0 | 678 000 | 675 000 |
Revisors anmerkninger
Kontaktinformasjon hentes fra offentlige registre og er ikke kvalitetssikret av Regnskapstall.no. Regnskapstall og offentlig juridisk informasjon hentes fra Brønnøysundregistrene. All informasjon er lagt ut i henhold til norsk lovverk. Ved feil på økonomisk eller juridisk informasjon kontakt Dun & Bradstreet Norway AS. Betalingsanmerkninger, rating og pant leveres av Experian, ved spørsmål kontakt Experian. For spørsmål rundt visning av informasjon kontakt Regnskapstall.no kundeservice .
