Vesselman AS
Regnskap
| Resultatregnskap | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | Graf | |
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| Sum driftsinntekter | 14 754 000 | 12 185 000 | 8 934 000 | 6 310 000 | 3 599 000 | 1 945 000 |
|
|
| Driftsresultat | 505 000 | 2 486 000 | 68 000 | 225 000 | -834 000 | -2 459 000 |
|
|
| Resultat før skatt | 81 000 | 2 194 000 | -240 000 | 84 000 | -931 000 | -2 612 000 |
|
|
| Årsresultat | 81 000 | 2 194 000 | -240 000 | 84 000 | -931 000 | -2 612 000 |
|
|
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Balanseregnskap | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | Graf | |
| Sum anleggsmidler | 6 900 000 | 8 338 000 | 8 999 000 | 9 676 000 | 7 333 000 | 3 520 000 |
|
|
| Sum omløpsmidler | 7 480 000 | 12 593 000 | 8 194 000 | 5 986 000 | 1 683 000 | 3 993 000 |
|
|
| Sum egenkapital | 6 703 000 | 6 642 000 | 4 077 000 | 4 047 000 | 3 963 000 | 3 654 000 |
|
|
| Sum gjeld | 7 676 000 | 14 288 000 | 13 115 000 | 11 615 000 | 5 053 000 | 3 859 000 |
|
|
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Regnskapsanalyse | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | ||
| Totalkapitalrentabilitet i % | 6,2% | 15,4% | 1,4% | 2,2% | -9,2% | |||
| Resultat av driften i % | 3,4% | 20,4% | 0,8% | 3,6% | -23,2% | -126,4% | ||
| Likviditetsgrad 1 | 1,0 | 2,2 | 1,8 | 2,1 | 0,7 | 1,5 | ||
| Egenkapitalandel i % | 46,6% | 31,7% | 23,7% | 25,8% | 44,0% | 48,6% | ||
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Lederlønninger | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | ||
| Lønn daglig leder(e) | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 404 000 | 1 446 000 |
Revisors anmerkninger
Kontaktinformasjon hentes fra offentlige registre og er ikke kvalitetssikret av Regnskapstall.no. Regnskapstall og offentlig juridisk informasjon hentes fra Brønnøysundregistrene. All informasjon er lagt ut i henhold til norsk lovverk. Ved feil på økonomisk eller juridisk informasjon kontakt Dun & Bradstreet Norway AS. Betalingsanmerkninger, rating og pant leveres av Experian, ved spørsmål kontakt Experian. For spørsmål rundt visning av informasjon kontakt Regnskapstall.no kundeservice .
