Veråsdal Transport AS
Regnskap
| Resultatregnskap | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | Graf | |
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| Sum driftsinntekter | 32 597 000 | 34 284 000 | 33 577 000 | 29 737 000 | 28 100 000 | 27 077 000 |
|
|
| Driftsresultat | 477 000 | 541 000 | 1 682 000 | 453 000 | 1 181 000 | 1 367 000 |
|
|
| Resultat før skatt | 493 000 | 713 000 | 1 801 000 | 554 000 | 1 239 000 | 1 385 000 |
|
|
| Årsresultat | 386 000 | 587 000 | 1 426 000 | 454 000 | 968 000 | 1 081 000 |
|
|
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Balanseregnskap | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | Graf | |
| Sum anleggsmidler | 3 503 000 | 3 803 000 | 3 412 000 | 1 948 000 | 2 235 000 | 1 902 000 |
|
|
| Sum omløpsmidler | 4 824 000 | 4 892 000 | 6 696 000 | 6 563 000 | 6 272 000 | 6 418 000 |
|
|
| Sum egenkapital | 4 812 000 | 4 777 000 | 5 939 000 | 4 963 000 | 4 809 000 | 4 858 000 |
|
|
| Sum gjeld | 3 515 000 | 3 918 000 | 4 168 000 | 3 548 000 | 3 698 000 | 3 461 000 |
|
|
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Regnskapsanalyse | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | ||
| Totalkapitalrentabilitet i % | 6,0% | 7,8% | 19,4% | 6,5% | 14,7% | |||
| Resultat av driften i % | 1,5% | 1,6% | 5,0% | 1,5% | 4,2% | 5,0% | ||
| Likviditetsgrad 1 | 1,5 | 1,3 | 1,7 | 1,9 | 1,8 | 2,0 | ||
| Egenkapitalandel i % | 57,8% | 54,9% | 58,8% | 58,3% | 56,5% | 58,4% | ||
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Lederlønninger | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | ||
| Lønn daglig leder(e) | 0 | 0 | 0 | 0 | 677 000 | 657 000 |
Revisors anmerkninger
Kontaktinformasjon hentes fra offentlige registre og er ikke kvalitetssikret av Regnskapstall.no. Regnskapstall og offentlig juridisk informasjon hentes fra Brønnøysundregistrene. All informasjon er lagt ut i henhold til norsk lovverk. Ved feil på økonomisk eller juridisk informasjon kontakt Dun & Bradstreet Norway AS. Betalingsanmerkninger, rating og pant leveres av Experian, ved spørsmål kontakt Experian. For spørsmål rundt visning av informasjon kontakt Regnskapstall.no kundeservice .
