Valdresporten Kro AS
Regnskap
| Resultatregnskap | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | Graf | |
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| Sum driftsinntekter | 10 699 000 | 9 997 000 | 10 376 000 | 9 064 000 | 9 739 000 | 10 516 000 |
|
|
| Driftsresultat | -591 000 | -198 000 | 443 000 | 1 314 000 | 259 000 | -2 000 |
|
|
| Resultat før skatt | -692 000 | -271 000 | 383 000 | 1 277 000 | 265 000 | 1 000 |
|
|
| Årsresultat | -604 000 | -211 000 | 297 000 | 993 000 | 209 000 | -2 000 |
|
|
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Balanseregnskap | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | Graf | |
| Sum anleggsmidler | 12 956 000 | 12 890 000 | 13 212 000 | 11 567 000 | 11 090 000 | 10 640 000 |
|
|
| Sum omløpsmidler | 2 775 000 | 2 451 000 | 2 007 000 | 3 778 000 | 2 036 000 | 2 754 000 |
|
|
| Sum egenkapital | 10 033 000 | 11 636 000 | 12 162 000 | 12 066 000 | 11 473 000 | 11 313 000 |
|
|
| Sum gjeld | 5 699 000 | 3 705 000 | 3 057 000 | 3 279 000 | 1 653 000 | 2 081 000 |
|
|
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Regnskapsanalyse | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | ||
| Totalkapitalrentabilitet i % | -3,6% | -1,2% | 3,0% | 9,2% | 2,0% | |||
| Resultat av driften i % | -5,5% | -2,0% | 4,3% | 14,5% | 2,7% | 0,0% | ||
| Likviditetsgrad 1 | 1,1 | 1,1 | 1,3 | 2,2 | 1,3 | 1,4 | ||
| Egenkapitalandel i % | 63,8% | 75,8% | 79,9% | 78,6% | 87,4% | 84,5% | ||
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Lederlønninger | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | ||
| Lønn daglig leder(e) | 0 | 0 | 0 | 0 | 341 000 | 447 000 |
Revisors anmerkninger
Kontaktinformasjon hentes fra offentlige registre og er ikke kvalitetssikret av Regnskapstall.no. Regnskapstall og offentlig juridisk informasjon hentes fra Brønnøysundregistrene. All informasjon er lagt ut i henhold til norsk lovverk. Ved feil på økonomisk eller juridisk informasjon kontakt Dun & Bradstreet Norway AS. Betalingsanmerkninger, rating og pant leveres av Experian, ved spørsmål kontakt Experian. For spørsmål rundt visning av informasjon kontakt Regnskapstall.no kundeservice .
