Valdres Leietransport AS
Regnskap
| Resultatregnskap | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | Graf | |
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| Sum driftsinntekter | 6 557 000 | 11 160 000 | 17 051 000 | 11 397 000 | 10 449 000 | 10 829 000 |
|
|
| Driftsresultat | 108 000 | -182 000 | 767 000 | 719 000 | 1 110 000 | 1 103 000 |
|
|
| Resultat før skatt | -446 000 | -829 000 | 399 000 | 510 000 | 883 000 | 921 000 |
|
|
| Årsresultat | -348 000 | -646 000 | 318 000 | 382 000 | 685 000 | 717 000 |
|
|
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Balanseregnskap | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | Graf | |
| Sum anleggsmidler | 10 213 000 | 13 681 000 | 13 769 000 | 10 366 000 | 10 812 000 | 8 219 000 |
|
|
| Sum omløpsmidler | 1 870 000 | 1 955 000 | 4 276 000 | 3 493 000 | 4 256 000 | 3 168 000 |
|
|
| Sum egenkapital | 4 946 000 | 5 293 000 | 5 939 000 | 5 621 000 | 5 239 000 | 4 554 000 |
|
|
| Sum gjeld | 7 138 000 | 10 342 000 | 12 106 000 | 8 238 000 | 9 829 000 | 6 833 000 |
|
|
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Regnskapsanalyse | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | ||
| Totalkapitalrentabilitet i % | 0,8% | -0,9% | 4,9% | 5,0% | 8,4% | |||
| Resultat av driften i % | 1,6% | -1,6% | 4,5% | 6,3% | 10,6% | 10,2% | ||
| Likviditetsgrad 1 | 1,4 | 1,6 | 2,1 | 2,1 | 1,9 | 1,8 | ||
| Egenkapitalandel i % | 40,9% | 33,9% | 32,9% | 40,6% | 34,8% | 40,0% | ||
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Lederlønninger | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | ||
| Lønn daglig leder(e) | 0 | 0 | 0 | 0 | 529 000 | 527 000 |
Revisors anmerkninger
Kontaktinformasjon hentes fra offentlige registre og er ikke kvalitetssikret av Regnskapstall.no. Regnskapstall og offentlig juridisk informasjon hentes fra Brønnøysundregistrene. All informasjon er lagt ut i henhold til norsk lovverk. Ved feil på økonomisk eller juridisk informasjon kontakt Dun & Bradstreet Norway AS. Betalingsanmerkninger, rating og pant leveres av Experian, ved spørsmål kontakt Experian. For spørsmål rundt visning av informasjon kontakt Regnskapstall.no kundeservice .
