Tyin-Filefjell Transport & Maskin AS
Regnskap
| Resultatregnskap | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | Graf | |
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| Sum driftsinntekter | 974 000 | 563 000 | 1 830 000 | 2 231 000 | 2 517 000 | 4 431 000 |
|
|
| Driftsresultat | 876 000 | -261 000 | -442 000 | -489 000 | -477 000 | 259 000 |
|
|
| Resultat før skatt | 839 000 | -268 000 | -469 000 | -527 000 | -514 000 | 205 000 |
|
|
| Årsresultat | 839 000 | -268 000 | -469 000 | -519 000 | -390 000 | 205 000 |
|
|
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Balanseregnskap | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | Graf | |
| Sum anleggsmidler | 2 100 000 | 825 000 | 981 000 | 1 325 000 | 1 788 000 | 2 321 000 |
|
|
| Sum omløpsmidler | 1 215 000 | 386 000 | 817 000 | 1 010 000 | 1 202 000 | 1 693 000 |
|
|
| Sum egenkapital | 1 055 000 | 217 000 | 506 000 | 975 000 | 1 494 000 | 1 884 000 |
|
|
| Sum gjeld | 2 261 000 | 994 000 | 1 292 000 | 1 359 000 | 1 496 000 | 2 130 000 |
|
|
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Regnskapsanalyse | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | ||
| Totalkapitalrentabilitet i % | 38,7% | -17,3% | -21,4% | -18,4% | -13,6% | |||
| Resultat av driften i % | 89,9% | -46,4% | -24,2% | -21,9% | -19,0% | 5,8% | ||
| Likviditetsgrad 1 | 0,7 | 0,8 | 1,0 | 1,5 | 2,1 | 1,7 | ||
| Egenkapitalandel i % | 31,8% | 17,9% | 28,1% | 41,8% | 50,0% | 46,9% | ||
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Lederlønninger | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | ||
| Lønn daglig leder(e) | 0 | 0 | 0 | 0 | 338 000 | 530 000 |
Revisors anmerkninger
Kontaktinformasjon hentes fra offentlige registre og er ikke kvalitetssikret av Regnskapstall.no. Regnskapstall og offentlig juridisk informasjon hentes fra Brønnøysundregistrene. All informasjon er lagt ut i henhold til norsk lovverk. Ved feil på økonomisk eller juridisk informasjon kontakt Dun & Bradstreet Norway AS. Betalingsanmerkninger, rating og pant leveres av Experian, ved spørsmål kontakt Experian. For spørsmål rundt visning av informasjon kontakt Regnskapstall.no kundeservice .
