Tuft Transport AS
Regnskap
| Resultatregnskap | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | Graf | |
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| Sum driftsinntekter | 25 620 000 | 25 877 000 | 24 344 000 | 22 475 000 | 19 283 000 | 20 496 000 |
|
|
| Driftsresultat | -452 000 | 598 000 | 931 000 | 1 139 000 | 382 000 | 0 |
|
|
| Resultat før skatt | 2 329 000 | 1 900 000 | 1 691 000 | 1 958 000 | 1 173 000 | 875 000 |
|
|
| Årsresultat | 2 406 000 | 1 954 000 | 1 504 000 | 1 696 000 | 1 061 000 | 870 000 |
|
|
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Balanseregnskap | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | Graf | |
| Sum anleggsmidler | 11 302 000 | 7 218 000 | 6 587 000 | 7 804 000 | 7 436 000 | 8 101 000 |
|
|
| Sum omløpsmidler | 17 595 000 | 12 903 000 | 12 373 000 | 10 247 000 | 7 680 000 | 7 645 000 |
|
|
| Sum egenkapital | 18 787 000 | 16 381 000 | 14 827 000 | 13 323 000 | 12 628 000 | 11 567 000 |
|
|
| Sum gjeld | 10 110 000 | 3 740 000 | 4 133 000 | 4 727 000 | 2 488 000 | 4 179 000 |
|
|
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Regnskapsanalyse | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | ||
| Totalkapitalrentabilitet i % | 9,7% | 9,8% | 9,4% | 11,9% | 7,7% | |||
| Resultat av driften i % | -1,8% | 2,3% | 3,8% | 5,1% | 2,0% | 0,0% | ||
| Likviditetsgrad 1 | 2,0 | 3,5 | 3,0 | 2,2 | 3,2 | 1,9 | ||
| Egenkapitalandel i % | 65,0% | 81,4% | 78,2% | 73,8% | 83,5% | 73,5% | ||
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Lederlønninger | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | ||
| Lønn daglig leder(e) | 0 | 0 | 0 | 0 | 882 000 | 842 000 |
Revisors anmerkninger
Kontaktinformasjon hentes fra offentlige registre og er ikke kvalitetssikret av Regnskapstall.no. Regnskapstall og offentlig juridisk informasjon hentes fra Brønnøysundregistrene. All informasjon er lagt ut i henhold til norsk lovverk. Ved feil på økonomisk eller juridisk informasjon kontakt Dun & Bradstreet Norway AS. Betalingsanmerkninger, rating og pant leveres av Experian, ved spørsmål kontakt Experian. For spørsmål rundt visning av informasjon kontakt Regnskapstall.no kundeservice .
