Trosby Sag & Transport AS
Regnskap
| Resultatregnskap | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | Graf | |
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| Sum driftsinntekter | 8 946 000 | 10 227 000 | 12 168 000 | 12 125 000 | 11 960 000 | 11 310 000 |
|
|
| Driftsresultat | 662 000 | 979 000 | 1 895 000 | 1 591 000 | 2 156 000 | 646 000 |
|
|
| Resultat før skatt | 457 000 | 767 000 | 1 769 000 | 1 445 000 | 1 983 000 | 423 000 |
|
|
| Årsresultat | 354 000 | 593 000 | 1 432 000 | 1 071 000 | 1 545 000 | 329 000 |
|
|
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Balanseregnskap | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | Graf | |
| Sum anleggsmidler | 8 626 000 | 9 316 000 | 9 883 000 | 8 337 000 | 8 764 000 | 9 857 000 |
|
|
| Sum omløpsmidler | 6 022 000 | 6 196 000 | 7 684 000 | 8 173 000 | 7 163 000 | 5 004 000 |
|
|
| Sum egenkapital | 8 710 000 | 8 356 000 | 7 763 000 | 10 331 000 | 9 260 000 | 7 715 000 |
|
|
| Sum gjeld | 5 938 000 | 7 156 000 | 9 805 000 | 6 179 000 | 6 666 000 | 7 145 000 |
|
|
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Regnskapsanalyse | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | ||
| Totalkapitalrentabilitet i % | 4,5% | 5,9% | 11,3% | 9,8% | 14,2% | |||
| Resultat av driften i % | 7,4% | 9,6% | 15,6% | 13,1% | 18,0% | 5,7% | ||
| Likviditetsgrad 1 | 4,8 | 4,4 | 1,4 | 5,4 | 4,9 | 5,3 | ||
| Egenkapitalandel i % | 59,5% | 53,9% | 44,2% | 62,6% | 58,1% | 51,9% | ||
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Lederlønninger | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | ||
| Lønn daglig leder(e) | 0 | 0 | 0 | 0 | 536 000 | 520 000 |
Revisors anmerkninger
Kontaktinformasjon hentes fra offentlige registre og er ikke kvalitetssikret av Regnskapstall.no. Regnskapstall og offentlig juridisk informasjon hentes fra Brønnøysundregistrene. All informasjon er lagt ut i henhold til norsk lovverk. Ved feil på økonomisk eller juridisk informasjon kontakt Dun & Bradstreet Norway AS. Betalingsanmerkninger, rating og pant leveres av Experian, ved spørsmål kontakt Experian. For spørsmål rundt visning av informasjon kontakt Regnskapstall.no kundeservice .
