Trond Eriksen Transport AS
Regnskap
| Resultatregnskap | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | Graf | |
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| Sum driftsinntekter | 16 403 000 | 17 045 000 | 11 788 000 | 9 987 000 | 12 999 000 | 13 172 000 |
|
|
| Driftsresultat | -962 000 | 716 000 | 541 000 | -306 000 | 801 000 | -306 000 |
|
|
| Resultat før skatt | -1 063 000 | 640 000 | 466 000 | -357 000 | 713 000 | -373 000 |
|
|
| Årsresultat | -842 000 | 497 000 | 388 000 | -303 000 | 659 000 | -373 000 |
|
|
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Balanseregnskap | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | Graf | |
| Sum anleggsmidler | 1 632 000 | 1 600 000 | 1 082 000 | 1 095 000 | 665 000 | 301 000 |
|
|
| Sum omløpsmidler | 3 364 000 | 3 614 000 | 3 118 000 | 2 255 000 | 2 728 000 | 3 528 000 |
|
|
| Sum egenkapital | 1 326 000 | 2 168 000 | 1 671 000 | 1 283 000 | 1 586 000 | 927 000 |
|
|
| Sum gjeld | 3 669 000 | 3 046 000 | 2 529 000 | 2 066 000 | 1 807 000 | 2 901 000 |
|
|
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Regnskapsanalyse | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | ||
| Totalkapitalrentabilitet i % | -18,8% | 15,3% | 14,3% | -9,1% | 22,2% | |||
| Resultat av driften i % | -5,9% | 4,2% | 4,6% | -3,1% | 6,2% | -2,3% | ||
| Likviditetsgrad 1 | 1,0 | 1,6 | 1,7 | 1,7 | 1,9 | 1,4 | ||
| Egenkapitalandel i % | 26,5% | 41,6% | 39,8% | 38,3% | 46,7% | 24,2% | ||
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Lederlønninger | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | ||
| Lønn daglig leder(e) | 0 | 0 | 0 | 0 | 758 000 | 692 000 |
Revisors anmerkninger
Kontaktinformasjon hentes fra offentlige registre og er ikke kvalitetssikret av Regnskapstall.no. Regnskapstall og offentlig juridisk informasjon hentes fra Brønnøysundregistrene. All informasjon er lagt ut i henhold til norsk lovverk. Ved feil på økonomisk eller juridisk informasjon kontakt Dun & Bradstreet Norway AS. Betalingsanmerkninger, rating og pant leveres av Experian, ved spørsmål kontakt Experian. For spørsmål rundt visning av informasjon kontakt Regnskapstall.no kundeservice .
