Tromsø Jernbanestasjon AS
Regnskap
| Resultatregnskap | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | Graf | |
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| Sum driftsinntekter | 19 836 000 | 17 246 000 | 14 500 000 | 11 847 000 | 11 904 000 | 16 345 000 |
|
|
| Driftsresultat | 2 270 000 | 1 755 000 | 1 123 000 | 302 000 | 225 000 | 2 513 000 |
|
|
| Resultat før skatt | 2 354 000 | 1 827 000 | 1 148 000 | 302 000 | 225 000 | 2 484 000 |
|
|
| Årsresultat | 1 802 000 | 1 389 000 | 880 000 | 216 000 | 215 000 | 1 924 000 |
|
|
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Balanseregnskap | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | Graf | |
| Sum anleggsmidler | 362 000 | 456 000 | 440 000 | 580 000 | 735 000 | 908 000 |
|
|
| Sum omløpsmidler | 5 907 000 | 5 303 000 | 5 379 000 | 3 279 000 | 3 129 000 | 5 776 000 |
|
|
| Sum egenkapital | 1 335 000 | 1 033 000 | 1 039 000 | 1 759 000 | 1 743 000 | 1 626 000 |
|
|
| Sum gjeld | 4 933 000 | 4 726 000 | 4 779 000 | 2 099 000 | 2 121 000 | 5 059 000 |
|
|
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Regnskapsanalyse | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | ||
| Totalkapitalrentabilitet i % | 39,1% | 31,6% | 23,7% | 7,8% | 4,4% | |||
| Resultat av driften i % | 11,4% | 10,2% | 7,7% | 2,5% | 1,9% | 15,4% | ||
| Likviditetsgrad 1 | 1,2 | 1,1 | 1,1 | 1,6 | 1,5 | 1,1 | ||
| Egenkapitalandel i % | 21,3% | 17,9% | 17,9% | 45,6% | 45,1% | 24,3% | ||
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Lederlønninger | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | ||
| Lønn daglig leder(e) | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 154 000 | 969 000 |
Revisors anmerkninger
Kontaktinformasjon hentes fra offentlige registre og er ikke kvalitetssikret av Regnskapstall.no. Regnskapstall og offentlig juridisk informasjon hentes fra Brønnøysundregistrene. All informasjon er lagt ut i henhold til norsk lovverk. Ved feil på økonomisk eller juridisk informasjon kontakt Dun & Bradstreet Norway AS. Betalingsanmerkninger, rating og pant leveres av Experian, ved spørsmål kontakt Experian. For spørsmål rundt visning av informasjon kontakt Regnskapstall.no kundeservice .
