Tromsø Bilredning 24/7 AS
Regnskap
| Resultatregnskap | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | Graf | |
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| Sum driftsinntekter | 11 198 000 | 8 807 000 | 7 604 000 | 4 769 000 | 4 139 000 | 3 453 000 |
|
|
| Driftsresultat | 1 522 000 | 1 258 000 | 1 710 000 | -268 000 | -507 000 | 231 000 |
|
|
| Resultat før skatt | 1 444 000 | 1 111 000 | 1 558 000 | -383 000 | -577 000 | 194 000 |
|
|
| Årsresultat | 1 125 000 | 863 000 | 1 213 000 | -163 000 | -577 000 | 194 000 |
|
|
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Balanseregnskap | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | Graf | |
| Sum anleggsmidler | 2 949 000 | 1 371 000 | 1 912 000 | 1 764 000 | 1 721 000 | 1 031 000 |
|
|
| Sum omløpsmidler | 3 042 000 | 2 296 000 | 1 596 000 | 401 000 | 355 000 | 456 000 |
|
|
| Sum egenkapital | 1 717 000 | 1 191 000 | 329 000 | -684 000 | -521 000 | 56 000 |
|
|
| Sum gjeld | 4 274 000 | 2 475 000 | 3 179 000 | 2 849 000 | 2 597 000 | 1 432 000 |
|
|
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Regnskapsanalyse | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | ||
| Totalkapitalrentabilitet i % | 32,6% | 35,1% | 60,3% | -12,6% | -28,4% | |||
| Resultat av driften i % | 13,6% | 14,3% | 22,5% | -5,6% | -12,2% | 6,7% | ||
| Likviditetsgrad 1 | 1,6 | 1,9 | 1,3 | 0,3 | 0,4 | 0,7 | ||
| Egenkapitalandel i % | 28,7% | 32,5% | 9,4% | -31,6% | -25,1% | 3,8% | ||
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Lederlønninger | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | ||
| Lønn daglig leder(e) | 0 | 0 | 0 | 0 | 215 000 | 80 000 |
Revisors anmerkninger
Kontaktinformasjon hentes fra offentlige registre og er ikke kvalitetssikret av Regnskapstall.no. Regnskapstall og offentlig juridisk informasjon hentes fra Brønnøysundregistrene. All informasjon er lagt ut i henhold til norsk lovverk. Ved feil på økonomisk eller juridisk informasjon kontakt Dun & Bradstreet Norway AS. Betalingsanmerkninger, rating og pant leveres av Experian, ved spørsmål kontakt Experian. For spørsmål rundt visning av informasjon kontakt Regnskapstall.no kundeservice .
