Trolltunga-Road Bus AS
Regnskap
| Resultatregnskap | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | Graf | |
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| Sum driftsinntekter | 6 773 000 | 7 946 000 | 6 108 000 | 3 900 000 | 2 799 000 | 4 698 000 |
|
|
| Driftsresultat | 2 674 000 | 2 887 000 | 1 896 000 | 475 000 | 505 000 | 1 286 000 |
|
|
| Resultat før skatt | 2 777 000 | 2 888 000 | 1 897 000 | 475 000 | 505 000 | 1 283 000 |
|
|
| Årsresultat | 2 162 000 | 2 252 000 | 1 479 000 | 370 000 | 393 000 | 1 000 000 |
|
|
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Balanseregnskap | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | Graf | |
| Sum anleggsmidler | 586 000 | 785 000 | 978 000 | 1 181 000 | 553 000 | 633 000 |
|
|
| Sum omløpsmidler | 6 303 000 | 4 880 000 | 3 150 000 | 1 131 000 | 1 369 000 | 1 283 000 |
|
|
| Sum egenkapital | 5 933 000 | 3 770 000 | 3 498 000 | 2 019 000 | 1 649 000 | 1 506 000 |
|
|
| Sum gjeld | 956 000 | 1 894 000 | 630 000 | 292 000 | 273 000 | 410 000 |
|
|
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Regnskapsanalyse | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | ||
| Totalkapitalrentabilitet i % | 44,5% | 59,1% | 59,0% | 22,6% | 26,5% | |||
| Resultat av driften i % | 39,5% | 36,3% | 31,0% | 12,2% | 18,0% | 27,4% | ||
| Likviditetsgrad 1 | 6,8 | 2,6 | 5,5 | 4,7 | 5,9 | 3,4 | ||
| Egenkapitalandel i % | 86,1% | 66,5% | 84,7% | 87,3% | 85,8% | 78,6% | ||
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Lederlønninger | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | ||
| Lønn daglig leder(e) | 0 | 0 | 0 | 207 000 | 145 000 | 176 000 |
Revisors anmerkninger
Kontaktinformasjon hentes fra offentlige registre og er ikke kvalitetssikret av Regnskapstall.no. Regnskapstall og offentlig juridisk informasjon hentes fra Brønnøysundregistrene. All informasjon er lagt ut i henhold til norsk lovverk. Ved feil på økonomisk eller juridisk informasjon kontakt Dun & Bradstreet Norway AS. Betalingsanmerkninger, rating og pant leveres av Experian, ved spørsmål kontakt Experian. For spørsmål rundt visning av informasjon kontakt Regnskapstall.no kundeservice .
