Trollekraft AS
Regnskap
| Resultatregnskap | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | Graf | |
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| Sum driftsinntekter | 1 899 000 | 1 543 000 | 1 512 000 | 1 405 000 | 886 000 | 88 000 |
|
|
| Driftsresultat | -230 000 | -378 000 | -343 000 | -513 000 | -283 000 | 12 000 |
|
|
| Resultat før skatt | -2 110 000 | -2 007 000 | -1 208 000 | -1 269 000 | -756 000 | -176 000 |
|
|
| Årsresultat | -1 646 000 | -1 566 000 | -942 000 | -990 000 | -590 000 | -137 000 |
|
|
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Balanseregnskap | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | Graf | |
| Sum anleggsmidler | 34 127 000 | 34 461 000 | 34 818 000 | 35 350 000 | 35 864 000 | 32 782 000 |
|
|
| Sum omløpsmidler | 641 000 | 485 000 | 29 619 000 | 513 000 | 368 000 | 2 807 000 |
|
|
| Sum egenkapital | 4 139 000 | 5 785 000 | 7 351 000 | 8 293 000 | 9 282 000 | 9 872 000 |
|
|
| Sum gjeld | 30 628 000 | 29 161 000 | 57 086 000 | 27 572 000 | 26 950 000 | 25 717 000 |
|
|
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Regnskapsanalyse | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | ||
| Totalkapitalrentabilitet i % | -0,6% | -0,8% | -0,7% | -1,4% | -0,8% | |||
| Resultat av driften i % | -12,1% | -24,5% | -22,7% | -36,5% | -31,9% | 13,6% | ||
| Likviditetsgrad 1 | 2,8 | 3,0 | 1,0 | 1,3 | 1,3 | 5,3 | ||
| Egenkapitalandel i % | 11,9% | 16,6% | 11,4% | 23,1% | 25,6% | 27,7% | ||
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Lederlønninger | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | ||
| Lønn daglig leder(e) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Revisors anmerkninger
Kontaktinformasjon hentes fra offentlige registre og er ikke kvalitetssikret av Regnskapstall.no. Regnskapstall og offentlig juridisk informasjon hentes fra Brønnøysundregistrene. All informasjon er lagt ut i henhold til norsk lovverk. Ved feil på økonomisk eller juridisk informasjon kontakt Dun & Bradstreet Norway AS. Betalingsanmerkninger, rating og pant leveres av Experian, ved spørsmål kontakt Experian. For spørsmål rundt visning av informasjon kontakt Regnskapstall.no kundeservice .
