Travbaneveien 1 AS
Regnskap
| Resultatregnskap | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | Graf | |
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| Sum driftsinntekter | 13 703 000 | 11 616 000 | 7 757 000 | 6 191 000 | 2 642 000 | 0 |
|
|
| Driftsresultat | 7 885 000 | 5 826 000 | 2 377 000 | 1 443 000 | -484 000 | -369 000 |
|
|
| Resultat før skatt | 918 000 | -627 000 | -2 300 000 | -1 758 000 | -2 388 000 | -647 000 |
|
|
| Årsresultat | 918 000 | -627 000 | -2 300 000 | -1 758 000 | -2 388 000 | -636 000 |
|
|
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Balanseregnskap | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | Graf | |
| Sum anleggsmidler | 115 117 000 | 117 047 000 | 118 491 000 | 118 750 000 | 121 339 000 | 94 020 000 |
|
|
| Sum omløpsmidler | 531 000 | 1 803 000 | 1 422 000 | 922 000 | 2 902 000 | 1 907 000 |
|
|
| Sum egenkapital | 2 261 000 | 1 343 000 | -4 030 000 | -1 730 000 | 28 000 | 2 415 000 |
|
|
| Sum gjeld | 113 387 000 | 117 506 000 | 123 942 000 | 121 402 000 | 124 214 000 | 93 510 000 |
|
|
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Regnskapsanalyse | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | ||
| Totalkapitalrentabilitet i % | 6,8% | 4,9% | 2,0% | 1,2% | -0,4% | |||
| Resultat av driften i % | 57,5% | 50,2% | 30,6% | 23,3% | -18,3% | |||
| Likviditetsgrad 1 | 0,1 | 0,2 | 0,2 | 0,5 | 0,0 | 0,0 | ||
| Egenkapitalandel i % | 2,0% | 1,1% | -3,4% | -1,4% | 0,0% | 2,5% | ||
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Lederlønninger | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | ||
| Lønn daglig leder(e) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Revisors anmerkninger
Kontaktinformasjon hentes fra offentlige registre og er ikke kvalitetssikret av Regnskapstall.no. Regnskapstall og offentlig juridisk informasjon hentes fra Brønnøysundregistrene. All informasjon er lagt ut i henhold til norsk lovverk. Ved feil på økonomisk eller juridisk informasjon kontakt Dun & Bradstreet Norway AS. Betalingsanmerkninger, rating og pant leveres av Experian, ved spørsmål kontakt Experian. For spørsmål rundt visning av informasjon kontakt Regnskapstall.no kundeservice .
