Transportkontoret AS
Regnskap
| Resultatregnskap | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | Graf | |
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| Sum driftsinntekter | 262 000 | 220 000 | 760 000 | 755 000 | 802 000 | 10 411 000 |
|
|
| Driftsresultat | -407 000 | -372 000 | -13 000 | -209 000 | -1 513 000 | 2 537 000 |
|
|
| Resultat før skatt | -408 000 | -372 000 | -13 000 | -209 000 | -1 510 000 | 2 491 000 |
|
|
| Årsresultat | -310 000 | -291 000 | -10 000 | -163 000 | -1 177 000 | 1 943 000 |
|
|
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Balanseregnskap | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | Graf | |
| Sum anleggsmidler | 1 395 000 | 1 996 000 | 1 492 000 | 974 000 | 763 000 | 2 509 000 |
|
|
| Sum omløpsmidler | 396 000 | 678 000 | 1 474 000 | 1 918 000 | 3 419 000 | 4 054 000 |
|
|
| Sum egenkapital | -51 000 | 46 000 | 1 706 000 | 1 400 000 | 805 000 | 1 500 000 |
|
|
| Sum gjeld | 1 842 000 | 2 627 000 | 1 260 000 | 1 492 000 | 3 376 000 | 5 063 000 |
|
|
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Regnskapsanalyse | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | ||
| Totalkapitalrentabilitet i % | -18,3% | -13,2% | -0,4% | -5,9% | -28,1% | |||
| Resultat av driften i % | -155,3% | -169,1% | -1,7% | -27,7% | -188,7% | 24,4% | ||
| Likviditetsgrad 1 | 8,6 | 13,6 | 18,9 | 49,2 | 92,4 | 0,8 | ||
| Egenkapitalandel i % | -2,8% | 1,7% | 57,5% | 48,4% | 19,2% | 22,9% | ||
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Lederlønninger | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | ||
| Lønn daglig leder(e) | 0 | 0 | 0 | 0 | 105 000 | 540 000 |
Revisors anmerkninger
Kontaktinformasjon hentes fra offentlige registre og er ikke kvalitetssikret av Regnskapstall.no. Regnskapstall og offentlig juridisk informasjon hentes fra Brønnøysundregistrene. All informasjon er lagt ut i henhold til norsk lovverk. Ved feil på økonomisk eller juridisk informasjon kontakt Dun & Bradstreet Norway AS. Betalingsanmerkninger, rating og pant leveres av Experian, ved spørsmål kontakt Experian. For spørsmål rundt visning av informasjon kontakt Regnskapstall.no kundeservice .
