Tommy og Gunnars Transport AS
Regnskap
| Resultatregnskap | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | Graf | |
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| Sum driftsinntekter | 24 666 000 | 18 531 000 | 14 410 000 | 14 003 000 | 13 558 000 | 15 132 000 |
|
|
| Driftsresultat | 998 000 | 2 238 000 | -720 000 | 348 000 | 994 000 | 88 000 |
|
|
| Resultat før skatt | 723 000 | 2 097 000 | -873 000 | 258 000 | 963 000 | 59 000 |
|
|
| Årsresultat | 541 000 | 1 814 000 | -873 000 | 258 000 | 963 000 | 59 000 |
|
|
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Balanseregnskap | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | Graf | |
| Sum anleggsmidler | 3 521 000 | 2 441 000 | 3 012 000 | 2 895 000 | 984 000 | 708 000 |
|
|
| Sum omløpsmidler | 4 644 000 | 3 970 000 | 1 834 000 | 2 445 000 | 2 126 000 | 2 287 000 |
|
|
| Sum egenkapital | 2 189 000 | 1 708 000 | -106 000 | 767 000 | 509 000 | -285 000 |
|
|
| Sum gjeld | 5 975 000 | 4 702 000 | 4 951 000 | 4 572 000 | 2 601 000 | 3 280 000 |
|
|
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Regnskapsanalyse | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | ||
| Totalkapitalrentabilitet i % | 13,7% | 39,8% | -14,0% | 8,4% | 32,6% | |||
| Resultat av driften i % | 4,0% | 12,1% | -5,0% | 2,5% | 7,3% | 0,6% | ||
| Likviditetsgrad 1 | 1,3 | 1,4 | 0,7 | 0,9 | 1,0 | 0,8 | ||
| Egenkapitalandel i % | 26,8% | 26,6% | -2,2% | 14,4% | 16,4% | -9,5% | ||
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Lederlønninger | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | ||
| Lønn daglig leder(e) | 0 | 0 | 0 | 730 000 | 719 000 | 618 000 |
Revisors anmerkninger
Kontaktinformasjon hentes fra offentlige registre og er ikke kvalitetssikret av Regnskapstall.no. Regnskapstall og offentlig juridisk informasjon hentes fra Brønnøysundregistrene. All informasjon er lagt ut i henhold til norsk lovverk. Ved feil på økonomisk eller juridisk informasjon kontakt Dun & Bradstreet Norway AS. Betalingsanmerkninger, rating og pant leveres av Experian, ved spørsmål kontakt Experian. For spørsmål rundt visning av informasjon kontakt Regnskapstall.no kundeservice .
