Tollbugata 87 AS
Regnskap
| Resultatregnskap | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | Graf | |
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| Sum driftsinntekter | 3 371 000 | 3 358 000 | 3 114 000 | 3 175 000 | 3 173 000 | 3 126 000 |
|
|
| Driftsresultat | 2 337 000 | 2 258 000 | 1 774 000 | 2 220 000 | 2 528 000 | 2 366 000 |
|
|
| Resultat før skatt | 2 339 000 | 2 257 000 | 1 773 000 | 2 159 000 | 2 456 000 | 2 226 000 |
|
|
| Årsresultat | 1 825 000 | 1 760 000 | 1 383 000 | 1 684 000 | 1 915 000 | 1 736 000 |
|
|
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Balanseregnskap | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | Graf | |
| Sum anleggsmidler | 7 475 000 | 7 690 000 | 7 920 000 | 8 149 000 | 8 378 000 | 8 535 000 |
|
|
| Sum omløpsmidler | 6 727 000 | 7 669 000 | 5 696 000 | 4 626 000 | 7 021 000 | 5 247 000 |
|
|
| Sum egenkapital | 11 538 000 | 11 429 000 | 11 385 000 | 10 781 000 | 10 267 000 | 8 352 000 |
|
|
| Sum gjeld | 2 664 000 | 3 930 000 | 2 231 000 | 1 994 000 | 5 131 000 | 5 431 000 |
|
|
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Regnskapsanalyse | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | ||
| Totalkapitalrentabilitet i % | 15,8% | 15,6% | 13,4% | 15,8% | 17,5% | |||
| Resultat av driften i % | 69,3% | 67,2% | 57,0% | 69,9% | 79,7% | 75,7% | ||
| Likviditetsgrad 1 | 3,0 | 2,2 | 3,1 | 2,9 | 4,7 | 4,0 | ||
| Egenkapitalandel i % | 81,2% | 74,4% | 83,6% | 84,4% | 66,7% | 60,6% | ||
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Lederlønninger | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | ||
| Lønn daglig leder(e) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Revisors anmerkninger
Kontaktinformasjon hentes fra offentlige registre og er ikke kvalitetssikret av Regnskapstall.no. Regnskapstall og offentlig juridisk informasjon hentes fra Brønnøysundregistrene. All informasjon er lagt ut i henhold til norsk lovverk. Ved feil på økonomisk eller juridisk informasjon kontakt Dun & Bradstreet Norway AS. Betalingsanmerkninger, rating og pant leveres av Experian, ved spørsmål kontakt Experian. For spørsmål rundt visning av informasjon kontakt Regnskapstall.no kundeservice .
