Tol Invest AS
Regnskap
| Resultatregnskap | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | Graf | |
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| Sum driftsinntekter | 2 264 000 | -742 000 | 2 033 000 | 1 689 000 | 1 845 000 | 1 560 000 |
|
|
| Driftsresultat | 1 139 000 | -780 000 | 2 006 000 | 1 667 000 | 1 824 000 | 1 542 000 |
|
|
| Resultat før skatt | 1 611 000 | -468 000 | 1 980 000 | 1 740 000 | 1 908 000 | 1 496 000 |
|
|
| Årsresultat | 1 155 000 | -812 000 | 1 975 000 | 1 715 000 | 1 885 000 | 1 496 000 |
|
|
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Balanseregnskap | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | Graf | |
| Sum anleggsmidler | 120 000 | 574 000 | 8 608 000 | 8 657 000 | 7 354 000 | 8 136 000 |
|
|
| Sum omløpsmidler | 14 669 000 | 12 895 000 | 5 458 000 | 28 601 000 | 28 015 000 | 25 043 000 |
|
|
| Sum egenkapital | 13 792 000 | 12 638 000 | 13 450 000 | 11 475 000 | 9 759 000 | 7 874 000 |
|
|
| Sum gjeld | 997 000 | 832 000 | 616 000 | 25 783 000 | 25 609 000 | 25 305 000 |
|
|
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Regnskapsanalyse | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | ||
| Totalkapitalrentabilitet i % | 11,5% | -3,3% | 8,9% | 5,2% | 6,3% | |||
| Resultat av driften i % | 50,3% | 105,1% | 98,7% | 98,7% | 98,9% | 98,8% | ||
| Likviditetsgrad 1 | 14,7 | 15,5 | 8,9 | 1,1 | 1,1 | 1,0 | ||
| Egenkapitalandel i % | 93,3% | 93,8% | 95,6% | 30,8% | 27,6% | 23,7% | ||
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Lederlønninger | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | ||
| Lønn daglig leder(e) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Revisors anmerkninger
Kontaktinformasjon hentes fra offentlige registre og er ikke kvalitetssikret av Regnskapstall.no. Regnskapstall og offentlig juridisk informasjon hentes fra Brønnøysundregistrene. All informasjon er lagt ut i henhold til norsk lovverk. Ved feil på økonomisk eller juridisk informasjon kontakt Dun & Bradstreet Norway AS. Betalingsanmerkninger, rating og pant leveres av Experian, ved spørsmål kontakt Experian. For spørsmål rundt visning av informasjon kontakt Regnskapstall.no kundeservice .
