Tobias Båt AS
Regnskap
| Resultatregnskap | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | Graf | |
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| Sum driftsinntekter | 20 698 000 | 20 385 000 | 20 116 000 | 21 001 000 | 27 081 000 | 13 182 000 |
|
|
| Driftsresultat | -1 933 000 | -178 000 | 2 597 000 | 2 157 000 | 3 386 000 | 451 000 |
|
|
| Resultat før skatt | -1 938 000 | -181 000 | 2 599 000 | 2 157 000 | 3 346 000 | 418 000 |
|
|
| Årsresultat | -1 830 000 | -142 000 | 2 027 000 | 1 682 000 | 2 613 000 | 323 000 |
|
|
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Balanseregnskap | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | Graf | |
| Sum anleggsmidler | 3 997 000 | 2 859 000 | 1 608 000 | 842 000 | 433 000 | 335 000 |
|
|
| Sum omløpsmidler | 6 352 000 | 6 527 000 | 8 674 000 | 7 899 000 | 5 922 000 | 2 791 000 |
|
|
| Sum egenkapital | 2 502 000 | 4 332 000 | 4 475 000 | 3 448 000 | 1 966 000 | 353 000 |
|
|
| Sum gjeld | 7 848 000 | 5 054 000 | 5 806 000 | 5 293 000 | 4 389 000 | 2 774 000 |
|
|
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Regnskapsanalyse | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | ||
| Totalkapitalrentabilitet i % | -19,5% | -1,8% | 27,3% | 28,6% | 71,5% | |||
| Resultat av driften i % | -9,3% | -0,9% | 12,9% | 10,3% | 12,5% | 3,4% | ||
| Likviditetsgrad 1 | 0,8 | 1,3 | 1,5 | 1,5 | 1,4 | 1,4 | ||
| Egenkapitalandel i % | 24,2% | 46,2% | 43,5% | 39,5% | 30,9% | 11,3% | ||
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Lederlønninger | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | ||
| Lønn daglig leder(e) | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 177 000 | 570 000 |
Revisors anmerkninger
Kontaktinformasjon hentes fra offentlige registre og er ikke kvalitetssikret av Regnskapstall.no. Regnskapstall og offentlig juridisk informasjon hentes fra Brønnøysundregistrene. All informasjon er lagt ut i henhold til norsk lovverk. Ved feil på økonomisk eller juridisk informasjon kontakt Dun & Bradstreet Norway AS. Betalingsanmerkninger, rating og pant leveres av Experian, ved spørsmål kontakt Experian. For spørsmål rundt visning av informasjon kontakt Regnskapstall.no kundeservice .
