Tiltaksvegen 2-4 AS
Regnskap
| Resultatregnskap | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | Graf | |
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| Sum driftsinntekter | 4 353 000 | 3 247 000 | 2 741 000 | 2 436 000 | 2 617 000 | 2 354 000 |
|
|
| Driftsresultat | 3 398 000 | 2 120 000 | 1 572 000 | 1 182 000 | 1 543 000 | 1 219 000 |
|
|
| Resultat før skatt | 3 332 000 | 2 246 000 | 1 489 000 | 1 018 000 | 1 318 000 | 923 000 |
|
|
| Årsresultat | 2 599 000 | 1 752 000 | 1 161 000 | 794 000 | 1 026 000 | 720 000 |
|
|
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Balanseregnskap | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | Graf | |
| Sum anleggsmidler | 7 543 000 | 8 153 000 | 8 758 000 | 9 377 000 | 10 002 000 | 10 836 000 |
|
|
| Sum omløpsmidler | 1 165 000 | 3 388 000 | 3 966 000 | 2 616 000 | 2 229 000 | 1 579 000 |
|
|
| Sum egenkapital | 6 249 000 | 4 786 000 | 5 126 000 | 5 414 000 | 4 620 000 | 3 594 000 |
|
|
| Sum gjeld | 2 460 000 | 6 755 000 | 7 598 000 | 6 579 000 | 7 612 000 | 8 822 000 |
|
|
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Regnskapsanalyse | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | ||
| Totalkapitalrentabilitet i % | 33,6% | 18,5% | 12,8% | 9,8% | 12,6% | |||
| Resultat av driften i % | 78,1% | 65,3% | 57,4% | 48,5% | 59,0% | 51,8% | ||
| Likviditetsgrad 1 | 0,5 | 0,5 | 2,0 | 3,8 | 7,3 | 6,7 | ||
| Egenkapitalandel i % | 71,8% | 41,5% | 40,3% | 45,1% | 37,8% | 28,9% | ||
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Lederlønninger | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | ||
| Lønn daglig leder(e) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Revisors anmerkninger
Kontaktinformasjon hentes fra offentlige registre og er ikke kvalitetssikret av Regnskapstall.no. Regnskapstall og offentlig juridisk informasjon hentes fra Brønnøysundregistrene. All informasjon er lagt ut i henhold til norsk lovverk. Ved feil på økonomisk eller juridisk informasjon kontakt Dun & Bradstreet Norway AS. Betalingsanmerkninger, rating og pant leveres av Experian, ved spørsmål kontakt Experian. For spørsmål rundt visning av informasjon kontakt Regnskapstall.no kundeservice .
