Thorvald Meyers gate 38 AS
Regnskap
| Resultatregnskap | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | Graf | |
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| Sum driftsinntekter | 6 758 000 | 6 739 000 | 5 284 000 | 5 340 000 | 5 530 000 | 5 784 000 |
|
|
| Driftsresultat | 3 799 000 | 3 891 000 | 2 620 000 | 1 782 000 | 2 000 000 | 2 322 000 |
|
|
| Resultat før skatt | 1 166 000 | 1 272 000 | 830 000 | 602 000 | 666 000 | 509 000 |
|
|
| Årsresultat | 910 000 | 992 000 | 647 000 | 469 000 | 519 000 | 397 000 |
|
|
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Balanseregnskap | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | Graf | |
| Sum anleggsmidler | 67 018 000 | 68 804 000 | 70 542 000 | 70 429 000 | 72 754 000 | 75 208 000 |
|
|
| Sum omløpsmidler | 617 000 | 1 079 000 | 1 315 000 | 285 000 | 933 000 | 802 000 |
|
|
| Sum egenkapital | 25 037 000 | 24 748 000 | 24 356 000 | 23 857 000 | 23 959 000 | 23 940 000 |
|
|
| Sum gjeld | 42 598 000 | 45 135 000 | 47 500 000 | 46 856 000 | 49 727 000 | 52 070 000 |
|
|
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Regnskapsanalyse | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | ||
| Totalkapitalrentabilitet i % | 5,6% | 5,5% | 3,7% | 2,5% | 2,7% | |||
| Resultat av driften i % | 56,2% | 57,7% | 49,6% | 33,4% | 36,2% | 40,1% | ||
| Likviditetsgrad 1 | 4,2 | 2,7 | 4,9 | 1,2 | 1,6 | 1,5 | ||
| Egenkapitalandel i % | 37,0% | 35,4% | 33,9% | 33,7% | 32,5% | 31,5% | ||
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Lederlønninger | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | ||
| Lønn daglig leder(e) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Revisors anmerkninger
Kontaktinformasjon hentes fra offentlige registre og er ikke kvalitetssikret av Regnskapstall.no. Regnskapstall og offentlig juridisk informasjon hentes fra Brønnøysundregistrene. All informasjon er lagt ut i henhold til norsk lovverk. Ved feil på økonomisk eller juridisk informasjon kontakt Dun & Bradstreet Norway AS. Betalingsanmerkninger, rating og pant leveres av Experian, ved spørsmål kontakt Experian. For spørsmål rundt visning av informasjon kontakt Regnskapstall.no kundeservice .
