Thomassen Transport AS
Regnskap
| Resultatregnskap | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | Graf | |
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| Sum driftsinntekter | 5 159 000 | 4 817 000 | 6 927 000 | 6 202 000 | 7 184 000 | 6 972 000 |
|
|
| Driftsresultat | -301 000 | -214 000 | 639 000 | 1 321 000 | 762 000 | -449 000 |
|
|
| Resultat før skatt | 235 000 | -190 000 | 657 000 | 1 451 000 | 817 000 | -465 000 |
|
|
| Årsresultat | 312 000 | -129 000 | 532 000 | 1 169 000 | 655 000 | -353 000 |
|
|
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Balanseregnskap | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | Graf | |
| Sum anleggsmidler | 6 233 000 | 7 111 000 | 6 885 000 | 7 842 000 | 8 249 000 | 4 627 000 |
|
|
| Sum omløpsmidler | 6 188 000 | 5 058 000 | 5 830 000 | 5 608 000 | 3 082 000 | 4 716 000 |
|
|
| Sum egenkapital | 9 599 000 | 9 287 000 | 9 416 000 | 8 884 000 | 7 715 000 | 7 060 000 |
|
|
| Sum gjeld | 2 822 000 | 2 882 000 | 3 299 000 | 4 566 000 | 3 616 000 | 2 282 000 |
|
|
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Regnskapsanalyse | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | ||
| Totalkapitalrentabilitet i % | 3,0% | -0,6% | 5,7% | 12,3% | 8,4% | |||
| Resultat av driften i % | -5,8% | -4,4% | 9,2% | 21,3% | 10,6% | -6,4% | ||
| Likviditetsgrad 1 | 7,8 | 7,2 | 6,1 | 3,5 | 5,0 | 6,5 | ||
| Egenkapitalandel i % | 77,3% | 76,3% | 74,1% | 66,1% | 68,1% | 75,6% | ||
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Lederlønninger | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | ||
| Lønn daglig leder(e) | 0 | 0 | 1 068 000 | 727 000 | 686 000 | 713 000 |
Revisors anmerkninger
Kontaktinformasjon hentes fra offentlige registre og er ikke kvalitetssikret av Regnskapstall.no. Regnskapstall og offentlig juridisk informasjon hentes fra Brønnøysundregistrene. All informasjon er lagt ut i henhold til norsk lovverk. Ved feil på økonomisk eller juridisk informasjon kontakt Dun & Bradstreet Norway AS. Betalingsanmerkninger, rating og pant leveres av Experian, ved spørsmål kontakt Experian. For spørsmål rundt visning av informasjon kontakt Regnskapstall.no kundeservice .
