Termo Partner Transport AS
Regnskap
| Resultatregnskap | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | Graf | |
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| Sum driftsinntekter | 140 831 000 | 140 181 000 | 125 094 000 | 82 589 000 | 71 182 000 | 66 006 000 |
|
|
| Driftsresultat | 2 345 000 | 1 582 000 | 1 231 000 | 524 000 | 967 000 | 157 000 |
|
|
| Resultat før skatt | 956 000 | 371 000 | 650 000 | 208 000 | 563 000 | -276 000 |
|
|
| Årsresultat | 745 000 | 288 000 | 506 000 | 151 000 | 428 000 | -219 000 |
|
|
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Balanseregnskap | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | Graf | |
| Sum anleggsmidler | 18 054 000 | 23 103 000 | 11 225 000 | 10 373 000 | 5 957 000 | 7 626 000 |
|
|
| Sum omløpsmidler | 23 634 000 | 23 338 000 | 17 896 000 | 10 772 000 | 12 465 000 | 13 359 000 |
|
|
| Sum egenkapital | 3 698 000 | 3 703 000 | 1 511 000 | 1 005 000 | 854 000 | -995 000 |
|
|
| Sum gjeld | 37 990 000 | 42 738 000 | 27 611 000 | 20 140 000 | 17 568 000 | 21 980 000 |
|
|
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Regnskapsanalyse | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | ||
| Totalkapitalrentabilitet i % | 5,4% | 4,4% | 4,9% | 2,8% | 5,5% | |||
| Resultat av driften i % | 1,7% | 1,1% | 1,0% | 0,6% | 1,4% | 0,2% | ||
| Likviditetsgrad 1 | 1,2 | 1,1 | 1,0 | 0,9 | 2,2 | 1,1 | ||
| Egenkapitalandel i % | 8,9% | 8,0% | 5,2% | 4,8% | 4,6% | -4,7% | ||
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Lederlønninger | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | ||
| Lønn daglig leder(e) | 0 | 0 | 736 000 | 0 | 0 | 0 |
Revisors anmerkninger
Kontaktinformasjon hentes fra offentlige registre og er ikke kvalitetssikret av Regnskapstall.no. Regnskapstall og offentlig juridisk informasjon hentes fra Brønnøysundregistrene. All informasjon er lagt ut i henhold til norsk lovverk. Ved feil på økonomisk eller juridisk informasjon kontakt Dun & Bradstreet Norway AS. Betalingsanmerkninger, rating og pant leveres av Experian, ved spørsmål kontakt Experian. For spørsmål rundt visning av informasjon kontakt Regnskapstall.no kundeservice .
