Telenor Gti AS
Regnskap
| Resultatregnskap | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | Graf | |
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| Sum driftsinntekter | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | ||
| Driftsresultat | -678 000 | -242 000 | -314 000 | -516 000 | -306 000 | -398 000 |
|
|
| Resultat før skatt | 235 402 000 | 196 226 000 | 140 676 000 | 83 369 000 | 107 484 000 | 63 745 000 |
|
|
| Årsresultat | 183 614 000 | 153 057 000 | 109 727 000 | 65 028 000 | 83 838 000 | 49 721 000 |
|
|
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Balanseregnskap | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | Graf | |
| Sum anleggsmidler | 3 201 644 000 | 2 977 220 000 | 2 768 225 000 | 3 659 863 000 | 3 015 606 000 | 2 178 606 000 |
|
|
| Sum omløpsmidler | 821 871 000 | 806 350 000 | 1 523 254 000 | 946 205 000 | 1 422 631 000 | 1 175 186 000 |
|
|
| Sum egenkapital | 3 334 306 000 | 3 714 161 000 | 4 200 520 000 | 4 073 303 000 | 4 322 827 000 | 3 288 183 000 |
|
|
| Sum gjeld | 689 209 000 | 69 409 000 | 90 960 000 | 532 766 000 | 115 410 000 | 65 608 000 |
|
|
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Regnskapsanalyse | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | ||
| Totalkapitalrentabilitet i % | 10,3% | 8,8% | 5,9% | 9,7% | 3,0% | |||
| Resultat av driften i % | ||||||||
| Likviditetsgrad 1 | 1,2 | 15,9 | 16,7 | 1,8 | 21,6 | 27,1 | ||
| Egenkapitalandel i % | 82,9% | 98,2% | 97,9% | 88,4% | 97,4% | 98,0% | ||
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Lederlønninger | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | ||
| Lønn daglig leder(e) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Revisors anmerkninger
Kontaktinformasjon hentes fra offentlige registre og er ikke kvalitetssikret av Regnskapstall.no. Regnskapstall og offentlig juridisk informasjon hentes fra Brønnøysundregistrene. All informasjon er lagt ut i henhold til norsk lovverk. Ved feil på økonomisk eller juridisk informasjon kontakt Dun & Bradstreet Norway AS. Betalingsanmerkninger, rating og pant leveres av Experian, ved spørsmål kontakt Experian. For spørsmål rundt visning av informasjon kontakt Regnskapstall.no kundeservice .
