Teknisk Bureau Last Harstad AS
Regnskap
| Resultatregnskap | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | Graf | |
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| Sum driftsinntekter | 22 662 000 | 20 088 000 | 19 825 000 | 19 835 000 | 18 299 000 | 17 084 000 |
|
|
| Driftsresultat | 635 000 | 1 474 000 | 3 072 000 | 2 322 000 | 1 974 000 | 1 324 000 |
|
|
| Resultat før skatt | 683 000 | 1 511 000 | 3 065 000 | 2 282 000 | 1 950 000 | 1 328 000 |
|
|
| Årsresultat | 534 000 | 1 177 000 | 2 390 000 | 1 777 000 | 1 521 000 | 1 035 000 |
|
|
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Balanseregnskap | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | Graf | |
| Sum anleggsmidler | 4 081 000 | 538 000 | 269 000 | 289 000 | 305 000 | 263 000 |
|
|
| Sum omløpsmidler | 7 922 000 | 9 138 000 | 8 732 000 | 6 630 000 | 6 923 000 | 3 995 000 |
|
|
| Sum egenkapital | 1 882 000 | 1 937 000 | 1 800 000 | 1 445 000 | 1 445 000 | 773 000 |
|
|
| Sum gjeld | 10 121 000 | 7 739 000 | 7 201 000 | 5 474 000 | 5 782 000 | 3 484 000 |
|
|
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Regnskapsanalyse | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | ||
| Totalkapitalrentabilitet i % | 6,4% | 16,6% | 39,0% | 32,9% | 34,5% | |||
| Resultat av driften i % | 2,8% | 7,3% | 15,5% | 11,7% | 10,8% | 7,7% | ||
| Likviditetsgrad 1 | 0,8 | 1,2 | 1,2 | 1,2 | 1,2 | 1,1 | ||
| Egenkapitalandel i % | 15,7% | 20,0% | 20,0% | 20,9% | 20,0% | 18,2% | ||
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Lederlønninger | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | ||
| Lønn daglig leder(e) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 817 000 |
Revisors anmerkninger
Kontaktinformasjon hentes fra offentlige registre og er ikke kvalitetssikret av Regnskapstall.no. Regnskapstall og offentlig juridisk informasjon hentes fra Brønnøysundregistrene. All informasjon er lagt ut i henhold til norsk lovverk. Ved feil på økonomisk eller juridisk informasjon kontakt Dun & Bradstreet Norway AS. Betalingsanmerkninger, rating og pant leveres av Experian, ved spørsmål kontakt Experian. For spørsmål rundt visning av informasjon kontakt Regnskapstall.no kundeservice .
