Team Trafikkopplæring AS
Regnskap
| Resultatregnskap | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | Graf | |
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| Sum driftsinntekter | 13 368 000 | 12 015 000 | 11 741 000 | 13 123 000 | 11 009 000 | 10 345 000 |
|
|
| Driftsresultat | 184 000 | 333 000 | 354 000 | 1 794 000 | 1 529 000 | 423 000 |
|
|
| Resultat før skatt | 245 000 | 380 000 | 358 000 | 1 791 000 | 1 522 000 | 417 000 |
|
|
| Årsresultat | 191 000 | 307 000 | 311 000 | 1 408 000 | 1 222 000 | 398 000 |
|
|
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Balanseregnskap | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | Graf | |
| Sum anleggsmidler | 3 118 000 | 3 616 000 | 3 283 000 | 1 731 000 | 1 419 000 | 1 719 000 |
|
|
| Sum omløpsmidler | 2 634 000 | 2 089 000 | 2 293 000 | 4 299 000 | 2 689 000 | 1 115 000 |
|
|
| Sum egenkapital | 3 003 000 | 3 003 000 | 3 004 000 | 3 308 000 | 1 900 000 | 679 000 |
|
|
| Sum gjeld | 2 748 000 | 2 702 000 | 2 573 000 | 2 722 000 | 2 208 000 | 2 155 000 |
|
|
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Regnskapsanalyse | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | ||
| Totalkapitalrentabilitet i % | 4,3% | 6,8% | 6,2% | 35,4% | 44,0% | |||
| Resultat av driften i % | 1,4% | 2,8% | 3,0% | 13,7% | 13,9% | 4,1% | ||
| Likviditetsgrad 1 | 1,0 | 0,8 | 0,9 | 1,6 | 1,3 | 0,6 | ||
| Egenkapitalandel i % | 52,2% | 52,6% | 53,9% | 54,9% | 46,3% | 24,0% | ||
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Lederlønninger | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | ||
| Lønn daglig leder(e) | 0 | 0 | 0 | 0 | 524 000 | 580 000 |
Revisors anmerkninger
Kontaktinformasjon hentes fra offentlige registre og er ikke kvalitetssikret av Regnskapstall.no. Regnskapstall og offentlig juridisk informasjon hentes fra Brønnøysundregistrene. All informasjon er lagt ut i henhold til norsk lovverk. Ved feil på økonomisk eller juridisk informasjon kontakt Dun & Bradstreet Norway AS. Betalingsanmerkninger, rating og pant leveres av Experian, ved spørsmål kontakt Experian. For spørsmål rundt visning av informasjon kontakt Regnskapstall.no kundeservice .
