Taxi sør AS
Regnskap
| Resultatregnskap | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | Graf | |
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| Sum driftsinntekter | 112 004 000 | 103 382 000 | 84 235 000 | 105 405 000 | 102 716 000 | 126 801 000 |
|
|
| Driftsresultat | 743 000 | 867 000 | -372 000 | 491 000 | 373 000 | -2 920 000 |
|
|
| Resultat før skatt | 715 000 | 828 000 | -414 000 | 331 000 | 228 000 | -3 187 000 |
|
|
| Årsresultat | 558 000 | 646 000 | -414 000 | 258 000 | 176 000 | -2 488 000 |
|
|
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Balanseregnskap | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | Graf | |
| Sum anleggsmidler | 1 207 000 | 1 705 000 | 2 104 000 | 2 870 000 | 4 006 000 | 5 404 000 |
|
|
| Sum omløpsmidler | 10 365 000 | 24 819 000 | 10 721 000 | 14 464 000 | 15 089 000 | 15 122 000 |
|
|
| Sum egenkapital | 5 072 000 | 4 514 000 | 3 868 000 | 577 000 | 320 000 | -2 177 000 |
|
|
| Sum gjeld | 6 500 000 | 22 009 000 | 8 957 000 | 16 757 000 | 18 776 000 | 22 704 000 |
|
|
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Regnskapsanalyse | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | ||
| Totalkapitalrentabilitet i % | 4,1% | 5,3% | -2,3% | 2,7% | 1,9% | |||
| Resultat av driften i % | 0,7% | 0,8% | -0,4% | 0,5% | 0,4% | -2,3% | ||
| Likviditetsgrad 1 | 1,6 | 1,1 | 1,3 | 0,9 | 0,9 | 0,8 | ||
| Egenkapitalandel i % | 43,8% | 17,0% | 30,2% | 3,3% | 1,7% | -10,6% | ||
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Lederlønninger | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | ||
| Lønn daglig leder(e) | 0 | 0 | 0 | 0 | 842 000 | 521 000 |
Revisors anmerkninger
Kontaktinformasjon hentes fra offentlige registre og er ikke kvalitetssikret av Regnskapstall.no. Regnskapstall og offentlig juridisk informasjon hentes fra Brønnøysundregistrene. All informasjon er lagt ut i henhold til norsk lovverk. Ved feil på økonomisk eller juridisk informasjon kontakt Dun & Bradstreet Norway AS. Betalingsanmerkninger, rating og pant leveres av Experian, ved spørsmål kontakt Experian. For spørsmål rundt visning av informasjon kontakt Regnskapstall.no kundeservice .
