Translink Corporate Finance Norge AS
Regnskap
| Resultatregnskap | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | Graf | |
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| Sum driftsinntekter | 24 267 000 | 14 575 000 | 27 693 000 | 18 124 000 | 14 549 000 | 3 050 000 |
|
|
| Driftsresultat | 4 346 000 | 9 722 000 | 16 899 000 | 6 074 000 | 9 661 000 | 849 000 |
|
|
| Resultat før skatt | 4 727 000 | 10 214 000 | 16 920 000 | 6 055 000 | 9 663 000 | 849 000 |
|
|
| Årsresultat | 3 688 000 | 7 955 000 | 13 198 000 | 4 721 000 | 7 534 000 | 658 000 |
|
|
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Balanseregnskap | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | Graf | |
| Sum anleggsmidler | 266 000 | 266 000 | 266 000 | 266 000 | 0 | 0 |
|
|
| Sum omløpsmidler | 10 349 000 | 10 937 000 | 9 207 000 | 7 098 000 | 14 524 000 | 4 815 000 |
|
|
| Sum egenkapital | 1 001 000 | 1 000 000 | 351 000 | 3 245 000 | 2 904 000 | 2 869 000 |
|
|
| Sum gjeld | 9 614 000 | 10 203 000 | 9 123 000 | 4 120 000 | 11 620 000 | 1 945 000 |
|
|
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Regnskapsanalyse | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | ||
| Totalkapitalrentabilitet i % | 44,6% | 100,1% | 201,0% | 55,5% | 99,9% | |||
| Resultat av driften i % | 17,9% | 66,7% | 61,0% | 33,5% | 66,4% | 27,8% | ||
| Likviditetsgrad 1 | 1,1 | 1,1 | 1,0 | 1,7 | 1,2 | 2,5 | ||
| Egenkapitalandel i % | 9,4% | 8,9% | 3,7% | 44,1% | 20,0% | 59,6% | ||
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Lederlønninger | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | ||
| Lønn daglig leder(e) | 0 | 0 | 0 | 0 | 6 000 | 0 |
Revisors anmerkninger
Kontaktinformasjon hentes fra offentlige registre og er ikke kvalitetssikret av Regnskapstall.no. Regnskapstall og offentlig juridisk informasjon hentes fra Brønnøysundregistrene. All informasjon er lagt ut i henhold til norsk lovverk. Ved feil på økonomisk eller juridisk informasjon kontakt Dun & Bradstreet Norway AS. Betalingsanmerkninger, rating og pant leveres av Experian, ved spørsmål kontakt Experian. For spørsmål rundt visning av informasjon kontakt Regnskapstall.no kundeservice .
