Konkursåpning 04.07.2025
Sykkelbua Vinstra AS
Regnskap
| Resultatregnskap | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | Graf | |
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| Sum driftsinntekter | 5 619 000 | 4 370 000 | 4 174 000 | 3 907 000 | 3 246 000 | 2 499 000 |
|
|
| Driftsresultat | -1 718 000 | -277 000 | -121 000 | 407 000 | -20 000 | 116 000 |
|
|
| Resultat før skatt | -1 985 000 | -467 000 | -224 000 | 323 000 | -67 000 | 68 000 |
|
|
| Årsresultat | -2 113 000 | -364 000 | -175 000 | 251 000 | -53 000 | 60 000 |
|
|
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Balanseregnskap | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | Graf | |
| Sum anleggsmidler | 222 000 | 443 000 | 440 000 | 482 000 | 595 000 | 107 000 |
|
|
| Sum omløpsmidler | 2 451 000 | 3 381 000 | 2 026 000 | 2 346 000 | 1 213 000 | 1 136 000 |
|
|
| Sum egenkapital | -2 387 000 | -274 000 | 90 000 | 265 000 | 14 000 | 66 000 |
|
|
| Sum gjeld | 5 060 000 | 4 098 000 | 2 377 000 | 2 563 000 | 1 794 000 | 1 177 000 |
|
|
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Regnskapsanalyse | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | ||
| Totalkapitalrentabilitet i % | -52,9% | -8,8% | -4,5% | 17,6% | -1,2% | |||
| Resultat av driften i % | -30,6% | -6,3% | -2,9% | 10,4% | -0,6% | 4,6% | ||
| Likviditetsgrad 1 | 0,5 | 1,0 | 1,4 | 1,6 | 1,7 | 1,9 | ||
| Egenkapitalandel i % | -89,3% | -7,2% | 3,6% | 9,4% | 0,8% | 5,3% | ||
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Lederlønninger | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | ||
| Lønn daglig leder(e) | 0 | 0 | 0 | 0 | 274 000 | 165 000 |
Revisors anmerkninger
Kontaktinformasjon hentes fra offentlige registre og er ikke kvalitetssikret av Regnskapstall.no. Regnskapstall og offentlig juridisk informasjon hentes fra Brønnøysundregistrene. All informasjon er lagt ut i henhold til norsk lovverk. Ved feil på økonomisk eller juridisk informasjon kontakt Dun & Bradstreet Norway AS. Betalingsanmerkninger, rating og pant leveres av Experian, ved spørsmål kontakt Experian. For spørsmål rundt visning av informasjon kontakt Regnskapstall.no kundeservice .
