Sygna Transport AS
Regnskap
| Resultatregnskap | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | Graf | |
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| Sum driftsinntekter | 29 213 000 | 28 202 000 | 27 075 000 | 28 651 000 | 27 670 000 | 30 762 000 |
|
|
| Driftsresultat | 229 000 | -183 000 | 801 000 | -676 000 | 1 322 000 | 1 886 000 |
|
|
| Resultat før skatt | 78 000 | -321 000 | 679 000 | -838 000 | 1 154 000 | 1 680 000 |
|
|
| Årsresultat | 122 000 | -253 000 | 528 000 | -655 000 | 900 000 | 1 299 000 |
|
|
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Balanseregnskap | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | Graf | |
| Sum anleggsmidler | 2 360 000 | 2 846 000 | 4 566 000 | 5 417 000 | 6 873 000 | 6 148 000 |
|
|
| Sum omløpsmidler | 4 623 000 | 5 507 000 | 4 744 000 | 4 007 000 | 5 283 000 | 4 413 000 |
|
|
| Sum egenkapital | 1 773 000 | 1 752 000 | 3 905 000 | 3 377 000 | 4 231 000 | 3 836 000 |
|
|
| Sum gjeld | 5 210 000 | 6 601 000 | 5 405 000 | 6 047 000 | 7 925 000 | 6 726 000 |
|
|
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Regnskapsanalyse | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | ||
| Totalkapitalrentabilitet i % | 3,7% | -2,1% | 8,6% | -6,3% | 11,6% | |||
| Resultat av driften i % | 0,8% | -0,6% | 3,0% | -2,4% | 4,8% | 6,1% | ||
| Likviditetsgrad 1 | 0,9 | 0,8 | 0,9 | 0,7 | 0,7 | 0,7 | ||
| Egenkapitalandel i % | 25,4% | 21,0% | 41,9% | 35,8% | 34,8% | 36,3% | ||
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Lederlønninger | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | ||
| Lønn daglig leder(e) | 0 | 0 | 0 | 0 | 716 000 | 778 000 |
Revisors anmerkninger
Kontaktinformasjon hentes fra offentlige registre og er ikke kvalitetssikret av Regnskapstall.no. Regnskapstall og offentlig juridisk informasjon hentes fra Brønnøysundregistrene. All informasjon er lagt ut i henhold til norsk lovverk. Ved feil på økonomisk eller juridisk informasjon kontakt Dun & Bradstreet Norway AS. Betalingsanmerkninger, rating og pant leveres av Experian, ved spørsmål kontakt Experian. For spørsmål rundt visning av informasjon kontakt Regnskapstall.no kundeservice .
