Svensrud Transport AS
Regnskap
| Resultatregnskap | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | Graf | |
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| Sum driftsinntekter | 30 386 000 | 30 204 000 | 28 336 000 | 25 603 000 | 24 928 000 | 25 121 000 |
|
|
| Driftsresultat | 578 000 | 1 401 000 | 1 599 000 | 810 000 | 1 354 000 | -125 000 |
|
|
| Resultat før skatt | 617 000 | 1 376 000 | 1 408 000 | 593 000 | 915 000 | -445 000 |
|
|
| Årsresultat | 482 000 | 1 070 000 | 1 098 000 | 462 000 | 843 000 | -476 000 |
|
|
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Balanseregnskap | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | Graf | |
| Sum anleggsmidler | 6 392 000 | 7 423 000 | 5 931 000 | 7 355 000 | 9 456 000 | 13 163 000 |
|
|
| Sum omløpsmidler | 8 001 000 | 8 844 000 | 8 138 000 | 10 229 000 | 8 348 000 | 6 239 000 |
|
|
| Sum egenkapital | 7 657 000 | 7 175 000 | 6 104 000 | 5 007 000 | 4 544 000 | 6 537 000 |
|
|
| Sum gjeld | 6 736 000 | 9 093 000 | 7 964 000 | 12 577 000 | 13 259 000 | 12 866 000 |
|
|
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Regnskapsanalyse | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | ||
| Totalkapitalrentabilitet i % | 5,5% | 10,2% | 10,3% | 4,6% | 7,3% | |||
| Resultat av driften i % | 1,9% | 4,6% | 5,6% | 3,2% | 5,4% | -0,5% | ||
| Likviditetsgrad 1 | 2,6 | 1,9 | 2,2 | 2,0 | 3,5 | 1,4 | ||
| Egenkapitalandel i % | 53,2% | 44,1% | 43,4% | 28,5% | 25,5% | 33,7% | ||
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Lederlønninger | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | ||
| Lønn daglig leder(e) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 330 000 |
Revisors anmerkninger
Kontaktinformasjon hentes fra offentlige registre og er ikke kvalitetssikret av Regnskapstall.no. Regnskapstall og offentlig juridisk informasjon hentes fra Brønnøysundregistrene. All informasjon er lagt ut i henhold til norsk lovverk. Ved feil på økonomisk eller juridisk informasjon kontakt Dun & Bradstreet Norway AS. Betalingsanmerkninger, rating og pant leveres av Experian, ved spørsmål kontakt Experian. For spørsmål rundt visning av informasjon kontakt Regnskapstall.no kundeservice .
