Svelvik Bilsalg AS
Regnskap
| Resultatregnskap | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | Graf | |
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| Sum driftsinntekter | 8 122 000 | 13 117 000 | 9 020 000 | 16 870 000 | 18 181 000 | 22 467 000 |
|
|
| Driftsresultat | 1 122 000 | 656 000 | 11 000 | 389 000 | 384 000 | 614 000 |
|
|
| Resultat før skatt | 960 000 | 1 405 000 | -876 000 | -1 582 000 | 862 000 | 1 607 000 |
|
|
| Årsresultat | 828 000 | 1 405 000 | -876 000 | -1 544 000 | 806 000 | 1 477 000 |
|
|
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Balanseregnskap | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | Graf | |
| Sum anleggsmidler | 7 104 000 | 8 232 000 | 6 963 000 | 8 553 000 | 4 688 000 | 5 565 000 |
|
|
| Sum omløpsmidler | 1 414 000 | 1 249 000 | 1 504 000 | 809 000 | 4 250 000 | 3 950 000 |
|
|
| Sum egenkapital | 5 529 000 | 4 700 000 | 3 296 000 | 4 171 000 | 5 715 000 | 6 148 000 |
|
|
| Sum gjeld | 2 990 000 | 4 780 000 | 5 171 000 | 5 190 000 | 3 223 000 | 3 367 000 |
|
|
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Regnskapsanalyse | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | ||
| Totalkapitalrentabilitet i % | 14,1% | 19,6% | 7,1% | 10,0% | 12,9% | |||
| Resultat av driften i % | 13,8% | 5,0% | 0,1% | 2,3% | 2,1% | 2,7% | ||
| Likviditetsgrad 1 | 0,9 | 0,5 | 0,6 | 0,5 | 16,6 | 3,7 | ||
| Egenkapitalandel i % | 64,9% | 49,6% | 38,9% | 44,6% | 63,9% | 64,6% | ||
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Lederlønninger | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | ||
| Lønn daglig leder(e) | 0 | 0 | 0 | 168 000 | 142 000 | 316 000 |
Revisors anmerkninger
Kontaktinformasjon hentes fra offentlige registre og er ikke kvalitetssikret av Regnskapstall.no. Regnskapstall og offentlig juridisk informasjon hentes fra Brønnøysundregistrene. All informasjon er lagt ut i henhold til norsk lovverk. Ved feil på økonomisk eller juridisk informasjon kontakt Dun & Bradstreet Norway AS. Betalingsanmerkninger, rating og pant leveres av Experian, ved spørsmål kontakt Experian. For spørsmål rundt visning av informasjon kontakt Regnskapstall.no kundeservice .
