Svalbard Buss og Taxi AS
Regnskap
| Resultatregnskap | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | Graf | |
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| Sum driftsinntekter | 12 046 000 | 10 108 000 | 8 552 000 | 4 067 000 | 3 549 000 | 7 121 000 |
|
|
| Driftsresultat | 1 870 000 | 1 910 000 | 1 597 000 | 400 000 | -286 000 | 915 000 |
|
|
| Resultat før skatt | 1 875 000 | 1 913 000 | 1 607 000 | 414 000 | -269 000 | 928 000 |
|
|
| Årsresultat | 1 575 000 | 1 607 000 | 1 317 000 | 348 000 | -194 000 | 779 000 |
|
|
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Balanseregnskap | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | Graf | |
| Sum anleggsmidler | 1 477 000 | 1 699 000 | 1 241 000 | 474 000 | 700 000 | 899 000 |
|
|
| Sum omløpsmidler | 4 786 000 | 3 690 000 | 3 251 000 | 2 387 000 | 1 841 000 | 2 373 000 |
|
|
| Sum egenkapital | 3 423 000 | 2 848 000 | 2 242 000 | 1 924 000 | 1 576 000 | 1 770 000 |
|
|
| Sum gjeld | 2 840 000 | 2 541 000 | 2 251 000 | 936 000 | 964 000 | 1 502 000 |
|
|
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Regnskapsanalyse | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | ||
| Totalkapitalrentabilitet i % | 32,2% | 38,8% | 43,7% | 15,3% | -9,3% | |||
| Resultat av driften i % | 15,5% | 18,9% | 18,7% | 9,8% | -8,1% | 12,8% | ||
| Likviditetsgrad 1 | 1,7 | 1,5 | 1,5 | 2,6 | 4,0 | 1,6 | ||
| Egenkapitalandel i % | 54,7% | 52,8% | 49,9% | 67,2% | 62,0% | 54,1% | ||
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Lederlønninger | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | ||
| Lønn daglig leder(e) | 0 | 0 | 0 | 0 | 170 000 | 83 000 |
Revisors anmerkninger
Kontaktinformasjon hentes fra offentlige registre og er ikke kvalitetssikret av Regnskapstall.no. Regnskapstall og offentlig juridisk informasjon hentes fra Brønnøysundregistrene. All informasjon er lagt ut i henhold til norsk lovverk. Ved feil på økonomisk eller juridisk informasjon kontakt Dun & Bradstreet Norway AS. Betalingsanmerkninger, rating og pant leveres av Experian, ved spørsmål kontakt Experian. For spørsmål rundt visning av informasjon kontakt Regnskapstall.no kundeservice .
