Stubberud Transport AS
Regnskap
| Resultatregnskap | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | Graf | |
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| Sum driftsinntekter | 5 372 000 | 4 042 000 | 5 446 000 | 5 816 000 | 5 352 000 | 8 791 000 |
|
|
| Driftsresultat | 1 122 000 | 780 000 | -236 000 | -975 000 | -293 000 | -751 000 |
|
|
| Resultat før skatt | 945 000 | 647 000 | -102 000 | -1 098 000 | -405 000 | -867 000 |
|
|
| Årsresultat | 769 000 | 647 000 | -102 000 | -1 098 000 | -405 000 | -774 000 |
|
|
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Balanseregnskap | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | Graf | |
| Sum anleggsmidler | 4 333 000 | 2 103 000 | 2 011 000 | 2 060 000 | 2 217 000 | 2 553 000 |
|
|
| Sum omløpsmidler | 1 403 000 | -156 000 | 272 000 | 598 000 | 1 001 000 | 1 260 000 |
|
|
| Sum egenkapital | 1 054 000 | 285 000 | -362 000 | -260 000 | 839 000 | 1 244 000 |
|
|
| Sum gjeld | 4 682 000 | 1 662 000 | 2 644 000 | 2 917 000 | 2 378 000 | 2 569 000 |
|
|
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Regnskapsanalyse | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | ||
| Totalkapitalrentabilitet i % | 29,2% | 37,1% | 0,9% | -33,2% | -8,3% | |||
| Resultat av driften i % | 20,9% | 19,3% | -4,3% | -16,8% | -5,5% | -8,5% | ||
| Likviditetsgrad 1 | 1,3 | -0,2 | 0,2 | 0,4 | 1,1 | 1,4 | ||
| Egenkapitalandel i % | 18,4% | 14,6% | -15,9% | -9,8% | 26,1% | 32,6% | ||
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Lederlønninger | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | ||
| Lønn daglig leder(e) | 0 | 0 | 0 | 550 000 | 417 000 | 505 000 |
Revisors anmerkninger
Kontaktinformasjon hentes fra offentlige registre og er ikke kvalitetssikret av Regnskapstall.no. Regnskapstall og offentlig juridisk informasjon hentes fra Brønnøysundregistrene. All informasjon er lagt ut i henhold til norsk lovverk. Ved feil på økonomisk eller juridisk informasjon kontakt Dun & Bradstreet Norway AS. Betalingsanmerkninger, rating og pant leveres av Experian, ved spørsmål kontakt Experian. For spørsmål rundt visning av informasjon kontakt Regnskapstall.no kundeservice .
