Strømmen Bilverksted AS
Regnskap
| Resultatregnskap | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | Graf | |
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| Sum driftsinntekter | 10 485 000 | 21 055 000 | 10 640 000 | 10 136 000 | 8 497 000 | 7 548 000 |
|
|
| Driftsresultat | 1 313 000 | 2 697 000 | 1 545 000 | 767 000 | 852 000 | 801 000 |
|
|
| Resultat før skatt | 1 304 000 | 2 679 000 | 1 541 000 | 747 000 | 851 000 | 782 000 |
|
|
| Årsresultat | 1 017 000 | 2 089 000 | 1 202 000 | 583 000 | 659 000 | 610 000 |
|
|
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Balanseregnskap | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | Graf | |
| Sum anleggsmidler | 61 000 | 89 000 | 61 000 | 107 000 | 153 000 | 220 000 |
|
|
| Sum omløpsmidler | 4 958 000 | 4 502 000 | 4 129 000 | 3 020 000 | 2 941 000 | 2 262 000 |
|
|
| Sum egenkapital | 2 435 000 | 2 218 000 | 2 131 000 | 1 229 000 | 1 246 000 | 1 237 000 |
|
|
| Sum gjeld | 2 584 000 | 2 373 000 | 2 059 000 | 1 897 000 | 1 849 000 | 1 244 000 |
|
|
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Regnskapsanalyse | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | ||
| Totalkapitalrentabilitet i % | 27,7% | 62,1% | 42,7% | 25,0% | 30,6% | |||
| Resultat av driften i % | 12,5% | 12,8% | 14,5% | 7,6% | 10,0% | 10,6% | ||
| Likviditetsgrad 1 | 1,9 | 1,9 | 2,0 | 1,6 | 1,6 | 1,8 | ||
| Egenkapitalandel i % | 48,5% | 48,3% | 50,9% | 39,3% | 40,3% | 49,9% | ||
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Lederlønninger | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | ||
| Lønn daglig leder(e) | 0 | 0 | 0 | 755 000 | 653 000 | 764 000 |
Revisors anmerkninger
Kontaktinformasjon hentes fra offentlige registre og er ikke kvalitetssikret av Regnskapstall.no. Regnskapstall og offentlig juridisk informasjon hentes fra Brønnøysundregistrene. All informasjon er lagt ut i henhold til norsk lovverk. Ved feil på økonomisk eller juridisk informasjon kontakt Dun & Bradstreet Norway AS. Betalingsanmerkninger, rating og pant leveres av Experian, ved spørsmål kontakt Experian. For spørsmål rundt visning av informasjon kontakt Regnskapstall.no kundeservice .
