Strategisk Ruteplan AS
Regnskap
| Resultatregnskap | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | Graf | |
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| Sum driftsinntekter | 5 889 000 | 5 215 000 | 6 042 000 | 7 561 000 | 6 264 000 | 6 262 000 |
|
|
| Driftsresultat | 832 000 | 1 600 000 | 2 113 000 | 2 788 000 | 2 195 000 | 1 867 000 |
|
|
| Resultat før skatt | 836 000 | 1 601 000 | 2 113 000 | 2 788 000 | 2 196 000 | 1 869 000 |
|
|
| Årsresultat | 652 000 | 1 249 000 | 1 648 000 | 2 175 000 | 1 712 000 | 1 457 000 |
|
|
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Balanseregnskap | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | Graf | |
| Sum anleggsmidler | 161 000 | 165 000 | 170 000 | 191 000 | 214 000 | 161 000 |
|
|
| Sum omløpsmidler | 1 752 000 | 2 846 000 | 3 109 000 | 3 528 000 | 2 983 000 | 2 724 000 |
|
|
| Sum egenkapital | 689 000 | 1 287 000 | 1 688 000 | 1 715 000 | 1 265 000 | 53 000 |
|
|
| Sum gjeld | 1 225 000 | 1 725 000 | 1 592 000 | 2 005 000 | 1 931 000 | 2 832 000 |
|
|
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Regnskapsanalyse | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | ||
| Totalkapitalrentabilitet i % | 33,9% | 50,9% | 60,4% | 80,6% | 72,2% | |||
| Resultat av driften i % | 14,1% | 30,7% | 35,0% | 36,9% | 35,0% | 29,8% | ||
| Likviditetsgrad 1 | 1,4 | 1,6 | 2,0 | 1,8 | 1,5 | 1,0 | ||
| Egenkapitalandel i % | 36,0% | 42,7% | 51,5% | 46,1% | 39,6% | 1,8% | ||
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Lederlønninger | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | ||
| Lønn daglig leder(e) | 0 | 0 | 0 | 0 | 619 000 | 707 000 |
Revisors anmerkninger
Kontaktinformasjon hentes fra offentlige registre og er ikke kvalitetssikret av Regnskapstall.no. Regnskapstall og offentlig juridisk informasjon hentes fra Brønnøysundregistrene. All informasjon er lagt ut i henhold til norsk lovverk. Ved feil på økonomisk eller juridisk informasjon kontakt Dun & Bradstreet Norway AS. Betalingsanmerkninger, rating og pant leveres av Experian, ved spørsmål kontakt Experian. For spørsmål rundt visning av informasjon kontakt Regnskapstall.no kundeservice .
