Stornes Transport AS
Regnskap
Resultatregnskap | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | 2018 | 2017 | Graf | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Sum driftsinntekter | 18 590 000 | 18 836 000 | 18 274 000 | 17 214 000 | 17 646 000 | 17 039 000 |
|
|
Driftsresultat | 1 050 000 | 1 916 000 | 2 276 000 | 1 238 000 | 1 838 000 | 2 253 000 |
|
|
Resultat før skatt | 1 098 000 | 1 982 000 | 2 337 000 | 1 318 000 | 1 884 000 | 2 244 000 |
|
|
Årsresultat | 855 000 | 1 546 000 | 1 820 000 | 1 027 000 | 1 473 000 | 1 732 000 |
|
|
Vis flere detaljer | ||||||||
Balanseregnskap | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | 2018 | 2017 | Graf | |
Sum anleggsmidler | 11 093 000 | 13 171 000 | 12 232 000 | 11 778 000 | 9 400 000 | 10 522 000 |
|
|
Sum omløpsmidler | 2 497 000 | 1 809 000 | 1 678 000 | 2 138 000 | 2 793 000 | 1 506 000 |
|
|
Sum egenkapital | 10 162 000 | 10 357 000 | 9 862 000 | 9 091 000 | 8 064 000 | 7 341 000 |
|
|
Sum gjeld | 3 427 000 | 4 623 000 | 4 048 000 | 4 825 000 | 4 128 000 | 4 686 000 |
|
|
Vis flere detaljer | ||||||||
Regnskapsanalyse | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | 2018 | 2017 | ||
Totalkapitalrentabilitet i % | 7,9% | 13,8% | 16,9% | 10,2% | 15,8% | |||
Resultat av driften i % | 5,6% | 10,2% | 12,5% | 7,2% | 10,4% | 13,2% | ||
Likviditetsgrad 1 | 1,0 | 0,5 | 0,5 | 0,5 | 0,8 | 0,5 | ||
Egenkapitalandel i % | 74,8% | 69,1% | 70,9% | 65,3% | 66,1% | 61,0% | ||
Vis flere detaljer | ||||||||
Lederlønninger | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | 2018 | 2017 | ||
Lønn daglig leder(e) | 0 | 0 | 742 000 | 737 000 | 711 000 | 698 000 |
Revisors anmerkninger
Kontaktinformasjon hentes fra offentlige registre og er ikke kvalitetssikret av Regnskapstall.no. Regnskapstall og offentlig juridisk informasjon hentes fra Brønnøysundregistrene. All informasjon er lagt ut i henhold til norsk lovverk. Ved feil på økonomisk eller juridisk informasjon kontakt Dun & Bradstreet Norway AS. Betalingsanmerkninger, rating og pant leveres av Experian, ved spørsmål kontakt Experian. For spørsmål rundt visning av informasjon kontakt Regnskapstall.no kundeservice .