Steinar Johansen Transport AS
Regnskap
| Resultatregnskap | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | Graf | |
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| Sum driftsinntekter | 13 932 000 | 16 420 000 | 14 450 000 | 15 357 000 | 19 554 000 | 15 349 000 |
|
|
| Driftsresultat | -183 000 | 1 928 000 | 218 000 | 442 000 | 120 000 | -809 000 |
|
|
| Resultat før skatt | -181 000 | 1 520 000 | -71 000 | 165 000 | -143 000 | -988 000 |
|
|
| Årsresultat | -143 000 | 1 327 000 | -71 000 | 165 000 | -143 000 | -946 000 |
|
|
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Balanseregnskap | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | Graf | |
| Sum anleggsmidler | 606 000 | 1 606 000 | 1 609 000 | 1 811 000 | 2 185 000 | 3 243 000 |
|
|
| Sum omløpsmidler | 3 665 000 | 3 194 000 | 3 516 000 | 2 665 000 | 3 580 000 | 3 238 000 |
|
|
| Sum egenkapital | 1 141 000 | 1 162 000 | 195 000 | 266 000 | -299 000 | -156 000 |
|
|
| Sum gjeld | 3 130 000 | 3 638 000 | 4 930 000 | 4 209 000 | 6 063 000 | 6 637 000 |
|
|
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Regnskapsanalyse | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | ||
| Totalkapitalrentabilitet i % | -3,5% | 39,4% | 4,9% | 8,7% | 2,0% | |||
| Resultat av driften i % | -1,3% | 11,7% | 1,5% | 2,9% | 0,6% | -5,3% | ||
| Likviditetsgrad 1 | 1,3 | 1,0 | 0,8 | 0,8 | 0,7 | 0,7 | ||
| Egenkapitalandel i % | 26,7% | 24,2% | 3,8% | 5,9% | -5,2% | -2,4% | ||
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Lederlønninger | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | ||
| Lønn daglig leder(e) | 0 | 0 | 0 | 0 | 544 000 | 568 000 |
Revisors anmerkninger
Kontaktinformasjon hentes fra offentlige registre og er ikke kvalitetssikret av Regnskapstall.no. Regnskapstall og offentlig juridisk informasjon hentes fra Brønnøysundregistrene. All informasjon er lagt ut i henhold til norsk lovverk. Ved feil på økonomisk eller juridisk informasjon kontakt Dun & Bradstreet Norway AS. Betalingsanmerkninger, rating og pant leveres av Experian, ved spørsmål kontakt Experian. For spørsmål rundt visning av informasjon kontakt Regnskapstall.no kundeservice .
