Steig Transport AS
Regnskap
| Resultatregnskap | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | Graf | |
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| Sum driftsinntekter | 17 316 000 | 17 727 000 | 15 609 000 | 12 977 000 | 12 637 000 | 12 445 000 |
|
|
| Driftsresultat | 1 629 000 | 1 835 000 | 1 015 000 | 742 000 | 376 000 | 258 000 |
|
|
| Resultat før skatt | 1 683 000 | 1 884 000 | 1 076 000 | 806 000 | 430 000 | 304 000 |
|
|
| Årsresultat | 1 313 000 | 1 469 000 | 839 000 | 628 000 | 335 000 | 250 000 |
|
|
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Balanseregnskap | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | Graf | |
| Sum anleggsmidler | 2 585 000 | 2 531 000 | 1 335 000 | 1 267 000 | 982 000 | 1 123 000 |
|
|
| Sum omløpsmidler | 9 088 000 | 7 180 000 | 6 807 000 | 5 491 000 | 5 159 000 | 4 962 000 |
|
|
| Sum egenkapital | 6 846 000 | 5 533 000 | 4 064 000 | 3 225 000 | 2 597 000 | 2 261 000 |
|
|
| Sum gjeld | 4 827 000 | 4 178 000 | 4 079 000 | 3 533 000 | 3 545 000 | 3 824 000 |
|
|
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Regnskapsanalyse | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | ||
| Totalkapitalrentabilitet i % | 15,9% | 21,2% | 14,5% | 12,6% | 7,2% | |||
| Resultat av driften i % | 9,4% | 10,4% | 6,5% | 5,7% | 3,0% | 2,1% | ||
| Likviditetsgrad 1 | 2,0 | 1,9 | 1,7 | 1,6 | 1,5 | 1,3 | ||
| Egenkapitalandel i % | 58,6% | 57,0% | 49,9% | 47,7% | 42,3% | 37,2% | ||
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Lederlønninger | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | ||
| Lønn daglig leder(e) | 0 | 0 | 0 | 2 000 | 20 000 | 348 000 |
Revisors anmerkninger
Kontaktinformasjon hentes fra offentlige registre og er ikke kvalitetssikret av Regnskapstall.no. Regnskapstall og offentlig juridisk informasjon hentes fra Brønnøysundregistrene. All informasjon er lagt ut i henhold til norsk lovverk. Ved feil på økonomisk eller juridisk informasjon kontakt Dun & Bradstreet Norway AS. Betalingsanmerkninger, rating og pant leveres av Experian, ved spørsmål kontakt Experian. For spørsmål rundt visning av informasjon kontakt Regnskapstall.no kundeservice .
