Steffensen Maskin & Transport AS
Regnskap
| Resultatregnskap | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | Graf | |
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| Sum driftsinntekter | 7 941 000 | 9 771 000 | 12 347 000 | 8 980 000 | 8 194 000 | 6 446 000 |
|
|
| Driftsresultat | 536 000 | 793 000 | 1 234 000 | -173 000 | 298 000 | -182 000 |
|
|
| Resultat før skatt | 551 000 | 709 000 | 1 148 000 | -256 000 | 205 000 | -177 000 |
|
|
| Årsresultat | 551 000 | 479 000 | 919 000 | -256 000 | 264 000 | -138 000 |
|
|
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Balanseregnskap | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | Graf | |
| Sum anleggsmidler | 2 269 000 | 4 441 000 | 5 064 000 | 5 377 000 | 4 932 000 | 3 177 000 |
|
|
| Sum omløpsmidler | 8 315 000 | 8 203 000 | 7 624 000 | 6 558 000 | 6 380 000 | 6 029 000 |
|
|
| Sum egenkapital | 9 024 000 | 8 773 000 | 8 294 000 | 7 375 000 | 7 622 000 | 8 057 000 |
|
|
| Sum gjeld | 1 560 000 | 3 871 000 | 4 394 000 | 4 559 000 | 3 690 000 | 1 148 000 |
|
|
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Regnskapsanalyse | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | ||
| Totalkapitalrentabilitet i % | 5,1% | 6,6% | 10,1% | -1,5% | 2,9% | |||
| Resultat av driften i % | 6,7% | 8,1% | 10,0% | -1,9% | 3,6% | -2,8% | ||
| Likviditetsgrad 1 | 5,3 | 3,4 | 2,7 | 2,3 | 3,4 | 5,6 | ||
| Egenkapitalandel i % | 85,3% | 69,4% | 65,4% | 61,8% | 67,4% | 87,5% | ||
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Lederlønninger | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | ||
| Lønn daglig leder(e) | 0 | 0 | 0 | 754 000 | 857 000 | 701 000 |
Revisors anmerkninger
Kontaktinformasjon hentes fra offentlige registre og er ikke kvalitetssikret av Regnskapstall.no. Regnskapstall og offentlig juridisk informasjon hentes fra Brønnøysundregistrene. All informasjon er lagt ut i henhold til norsk lovverk. Ved feil på økonomisk eller juridisk informasjon kontakt Dun & Bradstreet Norway AS. Betalingsanmerkninger, rating og pant leveres av Experian, ved spørsmål kontakt Experian. For spørsmål rundt visning av informasjon kontakt Regnskapstall.no kundeservice .
