Stathelle Marina Drift AS
Regnskap
| Resultatregnskap | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | Graf | |
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| Sum driftsinntekter | 14 319 000 | 16 003 000 | 23 143 000 | 16 401 000 | 14 203 000 | 12 600 000 |
|
|
| Driftsresultat | 3 911 000 | 736 000 | 3 957 000 | 864 000 | 2 117 000 | 1 629 000 |
|
|
| Resultat før skatt | 3 712 000 | 547 000 | 3 658 000 | 771 000 | 2 045 000 | 1 468 000 |
|
|
| Årsresultat | 2 923 000 | 419 000 | 2 859 000 | 565 000 | 1 608 000 | 1 140 000 |
|
|
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Balanseregnskap | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | Graf | |
| Sum anleggsmidler | 5 272 000 | 1 987 000 | 731 000 | 324 000 | 586 000 | 536 000 |
|
|
| Sum omløpsmidler | 12 309 000 | 13 120 000 | 20 738 000 | 14 397 000 | 10 199 000 | 9 167 000 |
|
|
| Sum egenkapital | 6 821 000 | 4 898 000 | 4 320 000 | 1 460 000 | 895 000 | 787 000 |
|
|
| Sum gjeld | 10 760 000 | 10 208 000 | 17 149 000 | 13 261 000 | 9 890 000 | 8 916 000 |
|
|
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Regnskapsanalyse | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | ||
| Totalkapitalrentabilitet i % | 24,0% | 4,3% | 21,9% | 6,8% | 20,7% | |||
| Resultat av driften i % | 27,3% | 4,6% | 17,1% | 5,3% | 14,9% | 12,9% | ||
| Likviditetsgrad 1 | 2,1 | 1,9 | 1,6 | 1,3 | 1,2 | 1,2 | ||
| Egenkapitalandel i % | 38,8% | 32,4% | 20,1% | 9,9% | 8,3% | 8,1% | ||
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Lederlønninger | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | ||
| Lønn daglig leder(e) | 0 | 0 | 0 | 0 | 433 000 | 421 000 |
Revisors anmerkninger
Kontaktinformasjon hentes fra offentlige registre og er ikke kvalitetssikret av Regnskapstall.no. Regnskapstall og offentlig juridisk informasjon hentes fra Brønnøysundregistrene. All informasjon er lagt ut i henhold til norsk lovverk. Ved feil på økonomisk eller juridisk informasjon kontakt Dun & Bradstreet Norway AS. Betalingsanmerkninger, rating og pant leveres av Experian, ved spørsmål kontakt Experian. For spørsmål rundt visning av informasjon kontakt Regnskapstall.no kundeservice .
