Stasjonsveien 55 AS
Regnskap
| Resultatregnskap | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | Graf | |
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| Sum driftsinntekter | 2 176 000 | 2 104 000 | 2 013 000 | 2 104 000 | 2 207 000 | 1 865 000 |
|
|
| Driftsresultat | 1 407 000 | 1 370 000 | 1 354 000 | 1 755 000 | 1 543 000 | 1 567 000 |
|
|
| Resultat før skatt | 946 000 | 883 000 | 900 000 | 1 389 000 | 1 181 000 | 1 229 000 |
|
|
| Årsresultat | 738 000 | 689 000 | 702 000 | 1 084 000 | 921 000 | 959 000 |
|
|
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Balanseregnskap | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | Graf | |
| Sum anleggsmidler | 12 231 000 | 12 578 000 | 12 925 000 | 13 230 000 | 13 428 000 | 13 627 000 |
|
|
| Sum omløpsmidler | 915 000 | 1 330 000 | 1 419 000 | 1 915 000 | 2 914 000 | 1 134 000 |
|
|
| Sum egenkapital | 2 153 000 | 2 256 000 | 2 352 000 | 2 407 000 | 2 370 000 | 2 324 000 |
|
|
| Sum gjeld | 10 994 000 | 11 652 000 | 11 992 000 | 12 738 000 | 13 972 000 | 12 437 000 |
|
|
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Regnskapsanalyse | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | ||
| Totalkapitalrentabilitet i % | 10,6% | 9,8% | 9,3% | 11,2% | 10,0% | |||
| Resultat av driften i % | 64,7% | 65,1% | 67,3% | 83,4% | 69,9% | 84,0% | ||
| Likviditetsgrad 1 | 0,7 | 1,2 | 1,0 | 1,3 | 2,3 | 0,9 | ||
| Egenkapitalandel i % | 16,4% | 16,2% | 16,4% | 15,9% | 14,5% | 15,7% | ||
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Lederlønninger | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | ||
| Lønn daglig leder(e) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Revisors anmerkninger
Kontaktinformasjon hentes fra offentlige registre og er ikke kvalitetssikret av Regnskapstall.no. Regnskapstall og offentlig juridisk informasjon hentes fra Brønnøysundregistrene. All informasjon er lagt ut i henhold til norsk lovverk. Ved feil på økonomisk eller juridisk informasjon kontakt Dun & Bradstreet Norway AS. Betalingsanmerkninger, rating og pant leveres av Experian, ved spørsmål kontakt Experian. For spørsmål rundt visning av informasjon kontakt Regnskapstall.no kundeservice .
