Sprintveien Borettslag AL
Regnskap
| Resultatregnskap | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | Graf | |
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| Sum driftsinntekter | 3 175 000 | 2 886 000 | 2 439 000 | 2 438 000 | 2 320 000 | 2 349 000 |
|
|
| Driftsresultat | 1 334 000 | 1 160 000 | 650 000 | 844 000 | 479 000 | -3 917 000 |
|
|
| Resultat før skatt | 426 000 | 428 000 | 251 000 | 594 000 | 142 000 | -4 262 000 |
|
|
| Årsresultat | 426 000 | 428 000 | 251 000 | 594 000 | 142 000 | -4 262 000 |
|
|
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Balanseregnskap | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | Graf | |
| Sum anleggsmidler | 7 558 000 | 7 558 000 | 5 470 000 | 5 470 000 | 5 477 000 | 5 477 000 |
|
|
| Sum omløpsmidler | 1 123 000 | 830 000 | 565 000 | 685 000 | 457 000 | 266 000 |
|
|
| Sum egenkapital | -8 747 000 | -9 173 000 | -9 602 000 | -9 853 000 | -10 447 000 | -10 588 000 |
|
|
| Sum gjeld | 17 428 000 | 17 561 000 | 15 636 000 | 16 008 000 | 16 380 000 | 16 331 000 |
|
|
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Regnskapsanalyse | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | ||
| Totalkapitalrentabilitet i % | 16,1% | 16,4% | 10,8% | 14,0% | 8,2% | |||
| Resultat av driften i % | 42,0% | 40,2% | 26,7% | 34,6% | 20,6% | -166,8% | ||
| Likviditetsgrad 1 | 9,6 | 5,8 | 4,1 | 5,6 | 5,2 | 3,9 | ||
| Egenkapitalandel i % | -100,8% | -109,4% | -159,1% | -160,1% | -176,1% | -184,4% | ||
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Lederlønninger | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | ||
| Lønn daglig leder(e) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Revisors anmerkninger
Kontaktinformasjon hentes fra offentlige registre og er ikke kvalitetssikret av Regnskapstall.no. Regnskapstall og offentlig juridisk informasjon hentes fra Brønnøysundregistrene. All informasjon er lagt ut i henhold til norsk lovverk. Ved feil på økonomisk eller juridisk informasjon kontakt Dun & Bradstreet Norway AS. Betalingsanmerkninger, rating og pant leveres av Experian, ved spørsmål kontakt Experian. For spørsmål rundt visning av informasjon kontakt Regnskapstall.no kundeservice .
