Sørvågen Maskin og Transport AS
Regnskap
| Resultatregnskap | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | Graf | |
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| Sum driftsinntekter | 8 432 000 | 8 712 000 | 10 341 000 | 5 013 000 | 8 012 000 | 5 289 000 |
|
|
| Driftsresultat | 229 000 | 606 000 | 707 000 | -248 000 | 949 000 | 393 000 |
|
|
| Resultat før skatt | -172 000 | 278 000 | 516 000 | -418 000 | 762 000 | 212 000 |
|
|
| Årsresultat | -138 000 | 244 000 | 399 000 | -328 000 | 594 000 | 160 000 |
|
|
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Balanseregnskap | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | Graf | |
| Sum anleggsmidler | 5 313 000 | 5 748 000 | 3 849 000 | 2 916 000 | 3 510 000 | 3 570 000 |
|
|
| Sum omløpsmidler | 2 483 000 | 2 271 000 | 2 125 000 | 1 339 000 | 2 321 000 | 1 206 000 |
|
|
| Sum egenkapital | 1 570 000 | 1 707 000 | 1 430 000 | 1 031 000 | 1 359 000 | 766 000 |
|
|
| Sum gjeld | 6 227 000 | 6 312 000 | 4 544 000 | 3 224 000 | 4 471 000 | 4 010 000 |
|
|
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Regnskapsanalyse | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | ||
| Totalkapitalrentabilitet i % | 2,9% | 8,7% | 13,8% | -4,9% | 17,9% | |||
| Resultat av driften i % | 2,7% | 7,0% | 6,8% | -4,9% | 11,8% | 7,4% | ||
| Likviditetsgrad 1 | 1,4 | 1,3 | 1,7 | 2,5 | 1,6 | 1,5 | ||
| Egenkapitalandel i % | 20,1% | 21,3% | 23,9% | 24,2% | 23,3% | 16,0% | ||
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Lederlønninger | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | ||
| Lønn daglig leder(e) | 0 | 0 | 97 000 | 0 | 796 000 | 738 000 |
Revisors anmerkninger
Kontaktinformasjon hentes fra offentlige registre og er ikke kvalitetssikret av Regnskapstall.no. Regnskapstall og offentlig juridisk informasjon hentes fra Brønnøysundregistrene. All informasjon er lagt ut i henhold til norsk lovverk. Ved feil på økonomisk eller juridisk informasjon kontakt Dun & Bradstreet Norway AS. Betalingsanmerkninger, rating og pant leveres av Experian, ved spørsmål kontakt Experian. For spørsmål rundt visning av informasjon kontakt Regnskapstall.no kundeservice .
