Sørøya Buss & Dekkservice AS
Regnskap
| Resultatregnskap | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | Graf | |
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| Sum driftsinntekter | 4 755 000 | 4 656 000 | 4 028 000 | 3 826 000 | 3 512 000 | 2 877 000 |
|
|
| Driftsresultat | -26 000 | 153 000 | 577 000 | 296 000 | 542 000 | 646 000 |
|
|
| Resultat før skatt | -160 000 | 25 000 | 480 000 | 213 000 | 446 000 | 474 000 |
|
|
| Årsresultat | -128 000 | 19 000 | 377 000 | 174 000 | 366 000 | 374 000 |
|
|
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Balanseregnskap | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | Graf | |
| Sum anleggsmidler | 2 638 000 | 2 759 000 | 2 906 000 | 2 909 000 | 3 092 000 | 3 142 000 |
|
|
| Sum omløpsmidler | 1 172 000 | 1 344 000 | 1 348 000 | 1 201 000 | 951 000 | 728 000 |
|
|
| Sum egenkapital | 1 711 000 | 1 838 000 | 1 819 000 | 1 562 000 | 1 448 000 | 1 082 000 |
|
|
| Sum gjeld | 2 099 000 | 2 265 000 | 2 433 000 | 2 548 000 | 2 595 000 | 2 788 000 |
|
|
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Regnskapsanalyse | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | ||
| Totalkapitalrentabilitet i % | -0,7% | 3,7% | 13,8% | 7,3% | 13,7% | |||
| Resultat av driften i % | -0,5% | 3,3% | 14,3% | 7,7% | 15,4% | 22,5% | ||
| Likviditetsgrad 1 | 1,9 | 2,3 | 2,4 | 2,4 | 3,0 | 2,2 | ||
| Egenkapitalandel i % | 44,9% | 44,8% | 42,8% | 38,0% | 35,8% | 28,0% | ||
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Lederlønninger | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | ||
| Lønn daglig leder(e) | 954 000 | 959 000 | 692 000 | 710 000 | 0 | 535 000 |
Revisors anmerkninger
Kontaktinformasjon hentes fra offentlige registre og er ikke kvalitetssikret av Regnskapstall.no. Regnskapstall og offentlig juridisk informasjon hentes fra Brønnøysundregistrene. All informasjon er lagt ut i henhold til norsk lovverk. Ved feil på økonomisk eller juridisk informasjon kontakt Dun & Bradstreet Norway AS. Betalingsanmerkninger, rating og pant leveres av Experian, ved spørsmål kontakt Experian. For spørsmål rundt visning av informasjon kontakt Regnskapstall.no kundeservice .
